Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bannere og skilte templates i psd klar til at redigere i

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kender til websites hvor jeg kan hente bannere og skilte templates til psd der er klar til jeg bare indsætter min tekst osv. og det er det? Jeg søger efter restaurant themes og gerne gratis, men ikke en nødvendighed.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 07:07

Hej J. Nordentoft.

1. Jeg går ud fra at du arbejder med photoshop og derfor skal bruge billeder til ps og ikke psd, psd er en filformat som photoshop bruger.

2. Hvorfor skal du bruge psd filer? du kan jo bare tage normale billeder JPG/PNG/GIF og redigere i dem, det behøver jo ikke at være en psd fil. Især fordi du kommer til at få en del større valgmuligheder at vælge imellem.

3. Prøv at søge på google. Efter skilte eller hvad du nu skal bruge.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 09:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin:

Hej Martin.

Se mine svar herunder med rødt:

1. Jeg går ud fra at du arbejder med photoshop og derfor skal bruge billeder til ps og ikke psd, psd er en filformat som photoshop bruger.
Ja, Photoshop. men herefter er jeg ret usikker på hvad du mener. Hvad er forskellen på ps og psd? Såvidt jeg er bekendt, er psd et Photoshop format, og jeg ved der laves masser af skabeloner i netop dette format som blot kan downloades direkte til Photoshop programmet på computeren og er redigerbare. Det er nemt, hurtigt og enkelt. 

2. Hvorfor skal du bruge psd filer? du kan jo bare tage normale billeder JPG/PNG/GIF og redigere i dem, det behøver jo ikke at være en psd fil. Især fordi du kommer til at få en del større valgmuligheder at vælge imellem.
Når jeg begynder at rode med jpg eller andre billedeformater i Photoshop, går der dage inden jeg bliver bare nogenlunde tilfreds.  

3. Prøv at søge på google. Efter skilte eller hvad du nu skal bruge.
Har forsøgt, derfor skrev jeg herinde for at få anbefalinger...Smile 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 09:45

Hejsa,

Det kan du finde her: graphicriver.net 

det er ikke helt gratis, men det er billigt og i en god kvali :) Du skal dog være opmærksom på, at billederne ikke altid følger med, men dem kan du så til gengæld købe her: Photodune - til omkr. en 50 for et stort billede. Mega billigt :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 09:52

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 06:51

Hej alle

Tak for jeres hjælp, jeg fandt lige det jeg skulle bruge.

:-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)