Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalning modul

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan mig og en ven vi har kigget på at start virksomhed op, og vi har kigget på at starte med at bruge http://www.ewire.dk/ ?? eller hvad tænker i omkring det?

Håber i kan hjælpe mig ;) 

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

Det er et emne der har været oppe og vende rigtig mange gange her på Amino. Jeg vil anbefale dig at søge på "betalingsløsning" "betalingsløsninger" "Ewire" her på Amino, så vil du få rigtig mange indput omkring de forskellige betalingsløsninger.

Medmindre i har nogle helt specifikke krav, der adskiller jer betydeligt fra andre, så er jeg sikker på i kan finde brugbar info ved at søge på ovenstående.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:19

Nikolaj Lorentzen:

Hej Jesper,

Det er et emne der har været oppe og vende rigtig mange gange her på Amino. Jeg vil anbefale dig at søge på "betalingsløsning" "betalingsløsninger" "Ewire" her på Amino, så vil du få rigtig mange indput omkring de forskellige betalingsløsninger.

Medmindre i har nogle helt specifikke krav, der adskiller jer betydeligt fra andre, så er jeg sikker på i kan finde brugbar info ved at søge på ovenstående.

Mvh.

Nikolaj

Takker for hjælpen! ;)

Jeg kigger på det :)  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)