Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virksomheder, der gerne vil teste deres produkter via online-salg i Kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Fra  lidtmere.info Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Mit navn er Jacob Riiser de Lichtenberg, og jeg er for nyligt hjemvendt fra Kina, hvor jeg har arbejdet og boet i mere end 3 år. 

Jeg håber med dette indlæg at nå ud til nogle af jer, som ligger inde med nogle spændende og rigtig gode produkter, som i har succes med at sælge i Danmark, EU og lign., som i godt kunne tænke jer at få testet af på et kæmpe marked som Kina. 

Forbrugermarkedet og især E-commerce er i eksplosiv vækst i Kina, og den voksende middelklasse gør det til et hamrende interessant marked grundet landets størrelse og stigende købekraft. 

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogle af jer, som måske, men ikke nødvendigvis, har tænkt over de muligheder de mange kinesiske forbruger tilbyder. 

Jeg har har en stor viden om, hvordan E-commerce markedet fungerer i Kina, og har selv sat en kinesisk virksomhed op tidligere. Lige nu er jeg ved at skrue en løsning sammen, så vi kan få en masse mindre danske virksomheder ind på markedet i Kina. (Det er dog vigtigt at produkterne allerede fremstilles i Kina)

Da markedet er så stort og vokser så kraftigt, så er der faktisk ingen begrænsninger for hvilke produkter man kunne forestille sig ville sælge godt i Kina, omend man er nødt til at lave en smule forundersøgelse og komme igang ordentlig. 

Jeg ser frem til at høre fra jer. 

Mvh,

Jacob Riiser de Lichtenberg

Tilmeldt 9. Feb 14
Fra  lidtmere.info Skrevet kl. 12:25

Hvis i vil læse en smule mere, så kan i se mere her: http://www.salgikina.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Riiser de Lichtenberg:
(Det er dog vigtigt at produkterne allerede fremstilles i Kina)

Hvorfor er dette vigtigt ? 
Hvordan ønsker du at hjælpe til ? 
Hvad med forsendelse af varer ? Told mm. ? 

Tilmeldt 9. Feb 14
Fra  lidtmere.info Skrevet kl. 13:50

Hejsa, 

Det er vigtigt, så man nemlig ikke skal bekymrer sig om importskatter, told osv. Det fordyrer produkterne markant, og man kan have svært ved at tilbyde value for money for kineserne, med mindre man er et stort og kendt dansk brand

Løsningen dækker faktisk alt der skal til for at afsætte varer i Kina via internettet. Forestil dig, hvad der skal til i Danmark, og det er stort set også det du skal bruge i Kina.

Så hvis man har et eller flere produkter, man godt kunne tænke sig at få testet af i Kina er man velkommen til at kontakte mig.

Mvh.

Jacob de Lichtenberg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)