Hej allesammen, Mit navn er Jacob Riiser de Lichtenberg, og jeg er for nyligt hjemvendt fra Kina, hvor jeg har arbejdet og boet i mere end 3 år. Jeg håber med dette indlæg at nå ud til nogle af jer, som ligger inde med nogle spændende og rigtig gode produkter, som i har succes med at sælge i Danmark, EU og lign., som i godt kunne tænke jer at få testet af på et kæmpe marked som Kina. Forbrugermarkedet og især E-commerce er i eksplosiv vækst i Kina, og den voksende middelklasse gør det til et hamrende interessant marked grundet landets størrelse og stigende købekraft. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogle af jer, som måske, men ikke nødvendigvis, har tænkt over de muligheder de mange kinesiske forbruger tilbyder. Jeg har har en stor viden om, hvordan E-commerce markedet fungerer i Kina, og har selv sat en kinesisk virksomhed op tidligere. Lige nu er jeg ved at skrue en løsning sammen, så vi kan få en masse mindre danske virksomheder ind på markedet i Kina. (Det er dog vigtigt at produkterne allerede fremstilles i Kina) Da markedet er så stort og vokser så kraftigt, så er der faktisk ingen begrænsninger for hvilke produkter man kunne forestille sig ville sælge godt i Kina, omend man er nødt til at lave en smule forundersøgelse og komme igang ordentlig. Jeg ser frem til at høre fra jer. Mvh, Jacob Riiser de Lichtenberg |
Hvis i vil læse en smule mere, så kan i se mere her: http://www.salgikina.dk