Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er vi kommet fra start?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har et stykke tid arbejdet på projektet sikkerSSL.dk hvor vi vil sælge SSL certifikater, og nu efter lancering kunne vi godt tænke os at høre hvordan i synes vi er kommet fra start.

Vi håber i har lyst til at tage et hurtigt kig på siden, og kommentere på hvad end der måtte falde jer ind.

Link: sikkerSSL.dk

Mvh Henrik, sikkerSSL.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18

Hej igen

Er der slet ikke nogen der har nogen kommentarer?

Mvh Henrik

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 14:25

Hej,

siden er meget simpel, og hvad med at folk stoler på jeg? jeg kunne ikke finde noget der viser mig hvem jeg snakker med eller hvad referancer i har (hvis i har nogle)?

Siden som sådan er jo meget simpel og overskueligt. 

Den ser for mig meget ok ud :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56

Hej Mirko

Mange tak for din kommentar. Vi arbejder på at få oparbejdet referencer til visning på siden. Vi vil prøve at arbejde på at vise mere om hvem vi er både fortalt af os selv og vores referencer.

Mvh Henrik

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:30

Hej Henrik

Helt enig med Mirko. En liste med referencer ville være et hit. Samt noget info om jer - meget gerne billeder af jer. Det er trods alt "sikkerhed" og troværdighed der er i højsædet.

Måske også nogle billeder af en art - siden kan godt fremstå som en standard WP-template, som lige er modificeret lidt.

Held og lykke med projektet. :-)

Mvh Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37

Hej Chris

Mange tak for svaret. Vi vil prøve at komme omkring de punkter, både dig og Mirko påpeger som mangler på siden.

Mvh Henrik

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:20

Fin overskuelig... MEN.... - Når man skriver noget på siden skal det passe. Så, hvor har i dette fra? 'Mange kunder undlader at handle på eller benytte sig af hjemmesider, der ikke har et SSL certifikat' - I må jo kunne dokumentere denne påstand.

På mig lyder det som om i prøver at 'true' kommende kunder til at købe hos jer, for ellers vil de miste kunder.... - Min KLARE opfattelse er, at et sted mellem 95 og 99,9% af alle danske internetbrugere ikke lægger særligt mærke til om de er på en sikker side... Ikke engang når de går i deres bank.... - Ikke godt, nej.... Men er ret overbevist om, at det er sådan det er....

P.S.: Og nej, jeg aner ikke om det er 95% eller 80% - Jeg taler kun ud fra min egen omgangskreds, og her er der INGEN der lægger mærke til det. - Så at mange kunder fravælger butikker alene af den årsag har jeg svært ved at tro på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

Hej Carsten

Mange tak for kritikken. Jeg kan godt følge dig i at vi bør arbejde med formuleringen af teksterne på hjemmesiden og dokumentation af påstande vi kommer med. For selvfølgelig ligger der noget bag vores påstande, andet ville ikke være fair. Vi har bl.a. begrundet vores udtalelser på baggrund af undersøgelser udarbejdet af IBM og TNS. IBM udtaler at 70 % af de besøgende kun vil handle hvis siden skilter med et Security Site Seal. TNS bakker op med en undersøgelse der viser at 75 % af online handlende har forladt en handel grundet sikkerheds bekymringer. Vi bemærker undersøgelserne er lavet på det Amerikanske marked

Vi vil snarest få omformuleret vores tekster. Endnu engang tak for feedbacken.

Mvh Henrik

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:50

Siden henvender sig på nuværende tidspunkt kun til brugere, der i forvejen kender temmelig meget til jeres produkt. Den gennemsnitlige hjemmesideejer vil næppe kunne træffe et oplyst valg mellem domænevalidering, organisationsvalidering og udvidet validering.

Et par hurtige skud fra hoften:

Få lavet en infografik, en explainer video eller lignende, der kort og pædagogisk opridser konceptet og fordelene, og vis den et prominent sted på forsiden.

Tilføj CTAs i stil med "Kontakt os og få hjælp til at vælge" og tilpas sproget på siden, så det bliver mere spiseligt for almindelige mennesker end:

"Organisationsvaliderede SSL certifikater omfatter autentifikation af organisationen bag. Dette giver en højere sikkerhed og signalerer af kunden trygt kan lade personlige data tilgå dine servere."

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Hej Jakob

Mange tak for dine input. Vi vil helt klart bruge det videre i vores arbejde med siden.

Mvh Henrik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)