Jeg kan godt se, at en 16-årigs økonomi ikke nødvendigvis råder over så store beløb til køb af software. Så er Open Office det eneste alternativ, med mindre din samvittighed tillader dig at piratkopiere, hvilket jeg ikke vil opfordre dig til.
Hele ideen bag PDF er netop at skabe et dokument, der ikke kan redigeres i og således kun er læsbart. Du sikrer dig derfor, at det dokument du har ladet florere ikke ændres undervejs.
Hej.
Hvis man bruger dette program, kan man converter PDF til et skriverbart word dokument.
Der står jo også TXT som er det mest simple filformat. Du har vel en computer og et eller andet program du kan skrive din ansøgning i, men jeg ville da lige finde en ven, far, mor voksen med en computer og få det lavet i PDF - Ellers skriv din ansøgning her, og din email, så skal jeg sende dig den i PDF og også inden foreslå om noget skal ændres
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Hele ideen bag PDF er netop at skabe et dokument, der ikke kan redigeres i og således kun er læsbart. Du sikrer dig derfor, at det dokument du har ladet florere ikke ændres undervejs.
Det er ikke sandt. Idéen var at skabe et format, som kunne bruges på tværs af platforme. Det ligger også i navnet:
Hej,
Vil klart anbefale dig at downloade Libre Office.
Libre Office, kan næsten siges at være efterfølgeren til Open Office.
Libre Office skriver og læser udmærket ALLE dokumentformater, baade .doc og .docx , selv de gamle Microsoft Works formater klarer den, det klarer Microsoft Office ikke.
Libre Office exporterer til Pdf ved tryk paa en knap.
Til at læse og redigere, samt som pdf printer, vil jeg klart anbefale Foxit Reader. (saa slipper du ogsaa for den tunge, langsomme og notorisk usikre Adobe reader)
Du kan vælge som foreslået, altså at downloade Open Office, der er ganske gratis. Det skaber til gengæld problemer, hvis dokumenter imellem Open Office og Microsoft word skal behandles, fordi Open Office ikke kan behandle formatet .doc, samtidig med Open Office's format ikke er læsbart i word. Du kan naturligvis også vælge at købe Word og spare besværet.
Open Office læser og gemmer skam fint Word-dokumenter og i øvrigt andre MS-firmater, så det holder altså ikke. Jeg har brugt Open Office i umindelige tider og kan åbne alt jeg modtager af f.eks. Word og Excel filer.