Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thema fra themeforest (sahifa)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hentet sahifa thema fra theneforest og i går prøver jeg at trykke på IMPORT DEMO DATA inden under sahifa panelet og nu er der installeret alt muligt fra deres demo version som man kan se på themeforest. Hvordan kommer jeg nu af med alle de ting der nu er installeret post, sider, billeder, og mm. ?

håber der en her som kan hjælpe eller komme med råd til hvad jeg kan gøre, for jeg kan ikke selv se hvordan jeg kommer af med alt den demo data.

tænkte der må være andre her inde som kender temaet sahifa, som måske ved hvad der skal gøres :)

vh Ronnie 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:27

Jeg kan ikke lige hjælpe dig med dit template, men jeg har også fornyligt købt et template hos themeforest. De har en support side hvor du skal oprette dig - 

https://www.templatemela.com/support/index.php?/Core/Default/Index

De er super flinke og hurtige til at svare på alle spørgsmål. Indtil videre har jeg haft brug for hjælp 10-15 gange, og hver gang har de svaret hurtigt tilbage med en løsning der hjalp.

Jeg tror de har lukket i weekenden, men prøv det, det kan kun anbefales.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:21

Du kan bare slette indlæg og kommentarer med videre... :) Sahifa er et ganske fint tema, jeg bruger det selv en del. :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 11:53

Hej Kim og Jonas 

Jeg kørte en restore backup.

så det er fixet nu :)

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 12:02

Jonas er det ikke muligt af få sahifa panelet på dansk ? 

vh Ronnie 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:23

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)