Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TAK Amino !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 10 person

På det seneste har der været en del kritik af Amino og alle de Amino'er der deler ud af deres viden.

Jeg skal blankt indrømme at nogle af disse diskussioner når dimensioner hvor jeg slet ikke har forstand til at følge med Smile - men ganske ofte ser jeg det som uberettiget kritik af mennesker der gør deres bedste for at dele ud af deres erfaringer eller viden.

Jeg vil gerne vende bøtten med en stort tak til alle dem der har hjulpet mig til at bringe min virksomhed op på dens nuværende niveau.

Det er meget sjældent at jeg blander mig i Amino debatten, men jeg er forbi forummet næsten hver dag for at opsnuse guldkorn, og jeg kan konstantere at uden Amino ville jeg aldrig have haft en virksomhed der omsætter i millionklassen, med eget brand, og med en eksportandel på over 98% - alt sammen på fritidsbasis.

Uden Amino havde jeg:

- ikke anet at en hosted webshop var den rigtige løsning for mig

- aldrig læst E-Pusher (som IMHO bør være første bog på hylden når man vil starte webshop)

- hoppet på en dyr og dårlig løsning når en SEO sælger ringede

- aldrig kendt værdien af en firma Facebook side

- aldrig kommet i kontakt med min nuværende designer

- aldrig nydt de mange indlæg fra kompetente og venlige mennesker der uden at vide det har hjulpet mig videre når jeg havde et problem eller brug for noget inspiration.

- og meget meget mere ....

Så stor tak til alle jer der driver Amino eller bidrager positivt til debatten - I gør en stor indsats for iværksættermiljøet i Danmark !

/Jens

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:41

Jens Lyck:

På det seneste har der været en del kritik af Amino og alle de Amino'er der deler ud af deres viden.

Jeg skal blankt indrømme at nogle af disse diskussioner når dimensioner hvor jeg slet ikke har forstand til at følge med Smile - men ganske ofte ser jeg det som uberettiget kritik af mennesker der gør deres bedste for at dele ud af deres erfaringer eller viden.

Jeg vil gerne vende bøtten med en stort tak til alle dem der har hjulpet mig til at bringe min virksomhed op på dens nuværende niveau.

Det er meget sjældent at jeg blander mig i Amino debatten, men jeg er forbi forummet næsten hver dag for at opsnuse guldkorn, og jeg kan konstantere at uden Amino ville jeg aldrig have haft en virksomhed der omsætter i millionklassen, med eget brand, og med en eksportandel på over 98% - alt sammen på fritidsbasis.

Uden Amino havde jeg:

- ikke anet at en hosted webshop var den rigtige løsning for mig

- aldrig læst E-Pusher (som IMHO bør være første bog på hylden når man vil starte webshop)

- hoppet på en dyr og dårlig løsning når en SEO sælger ringede

- aldrig kendt værdien af en firma Facebook side

- aldrig kommet i kontakt med min nuværende designer

- aldrig nydt de mange indlæg fra kompetente og venlige mennesker der uden at vide det har hjulpet mig videre når jeg havde et problem eller brug for noget inspiration.

- og meget meget mere ....

Så stor tak til alle jer der driver Amino eller bidrager positivt til debatten - I gør en stor indsats for iværksættermiljøet i Danmark !

/Jens

Yes Enig og en masse mere værdi herinde.

At det så sommetider går helt agurk herinde, er en helt anden sag. Er nok vanskeligt at kunne "styre" i et debatforum.

Men lærer man og sortere er der  mange guldkorn herinde Wink

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:39

herligt Jens -. også at det går dig så godt - lækkert søndagsindlæg

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig godt indlæg.

Også tak til folkene bag Amino herfra! 

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 13:37

Rigtig fint at anerkende alle de aminoer, der tager sig tid til at svare i dybden på både de svære og de "dumme" spørgsmål man måtte have. Der skal lyde en stor ros til alle de gode bidrag til Amino.

Jens Lyck:

Ja, det har jeg også bemærket. Det værste er nu den stigende deltagelse af en form for trolls (hedder det vist), der ødelægger debatter / folks tilbud osv. og kommer med dumme, irrelevante kommentarer i tråde de ikke selv har en interesse i - frem for bare at blande sig uden om.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:00

Fedt at sige tak og rose. Det ser man sjældent i forhold til det modsatte.

Jeg synes dog også man skal passe på at lægge for meget i dem, der opretter en tråd med kritik. Mange gange gør folk jo netop det, fordi de også holder af Amino.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 07:10

Jeg tilslutter mig. Stor tak til Amino og de rigtig mange venlige Aminoer her. Uden jer havde jeg i hvert fald ikke haft CVR-nr. :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:32

Tusind tak for den dejlige ros, den er vi rigtig glade for.
At kunne rose, er en stor gave og det viser at man har format :-)
Kan i alle have en dejlig uge.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)