På det seneste har der været en del kritik af Amino og alle de Amino'er der deler ud af deres viden. Jeg skal blankt indrømme at nogle af disse diskussioner når dimensioner hvor jeg slet ikke har forstand til at følge med Jeg vil gerne vende bøtten med en stort tak til alle dem der har hjulpet mig til at bringe min virksomhed op på dens nuværende niveau. Det er meget sjældent at jeg blander mig i Amino debatten, men jeg er forbi forummet næsten hver dag for at opsnuse guldkorn, og jeg kan konstantere at uden Amino ville jeg aldrig have haft en virksomhed der omsætter i millionklassen, med eget brand, og med en eksportandel på over 98% - alt sammen på fritidsbasis. Uden Amino havde jeg: - ikke anet at en hosted webshop var den rigtige løsning for mig - aldrig læst E-Pusher (som IMHO bør være første bog på hylden når man vil starte webshop) - hoppet på en dyr og dårlig løsning når en SEO sælger ringede - aldrig kendt værdien af en firma Facebook side - aldrig kommet i kontakt med min nuværende designer - aldrig nydt de mange indlæg fra kompetente og venlige mennesker der uden at vide det har hjulpet mig videre når jeg havde et problem eller brug for noget inspiration. - og meget meget mere .... Så stor tak til alle jer der driver Amino eller bidrager positivt til debatten - I gør en stor indsats for iværksættermiljøet i Danmark ! /Jens |
Jens Lyck:På det seneste har der været en del kritik af Amino og alle de Amino'er der deler ud af deres viden.
Jeg skal blankt indrømme at nogle af disse diskussioner når dimensioner hvor jeg slet ikke har forstand til at følge med
- men ganske ofte ser jeg det som uberettiget kritik af mennesker der gør deres bedste for at dele ud af deres erfaringer eller viden.
Jeg vil gerne vende bøtten med en stort tak til alle dem der har hjulpet mig til at bringe min virksomhed op på dens nuværende niveau.
Det er meget sjældent at jeg blander mig i Amino debatten, men jeg er forbi forummet næsten hver dag for at opsnuse guldkorn, og jeg kan konstantere at uden Amino ville jeg aldrig have haft en virksomhed der omsætter i millionklassen, med eget brand, og med en eksportandel på over 98% - alt sammen på fritidsbasis.
Uden Amino havde jeg:
- ikke anet at en hosted webshop var den rigtige løsning for mig
- aldrig læst E-Pusher (som IMHO bør være første bog på hylden når man vil starte webshop)
- hoppet på en dyr og dårlig løsning når en SEO sælger ringede
- aldrig kendt værdien af en firma Facebook side
- aldrig kommet i kontakt med min nuværende designer
- aldrig nydt de mange indlæg fra kompetente og venlige mennesker der uden at vide det har hjulpet mig videre når jeg havde et problem eller brug for noget inspiration.
- og meget meget mere ....
Så stor tak til alle jer der driver Amino eller bidrager positivt til debatten - I gør en stor indsats for iværksættermiljøet i Danmark !
/Jens
Enig og en masse mere værdi herinde.
At det så sommetider går helt agurk herinde, er en helt anden sag. Er nok vanskeligt at kunne "styre" i et debatforum.
Men lærer man og sortere er der mange guldkorn herinde