Hey Amino, Jeg er i færd med at starte et holdingselskab, men er i tvivl om hvilken endelse der er den mest hensigsmæssige - Holding eller Holdings? |
Ental eller flertal? Hvor mange har du? :-)
Hey Amino, Jeg er i færd med at starte et holdingselskab, men er i tvivl om hvilken endelse der er den mest hensigsmæssige - Holding eller Holdings? |
Ental eller flertal? Hvor mange har du? :-) |
Mener du om i skal oprette et eller flere holding selskaber hvis i er flere ejere af driftsselskabet? |
hvis det er et enkelt holding selskab, så holding. Meget få ord har flertals s på i slutningen, men de findes, f.eks clips og slips som har s på selv om de er i ental - man tager ikke lige en clip eller binder sit/sin slip Der er også ord som til gengæld ikke har s på i flertal . ex money hvor mange penge ikke hedder moneys men much money og furniture - som i ental hedder one piece of furniture og ellers er flertal Ih dog et langt svar på at ET holding hedder holding uden S i slut men det er jo Søndag vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Jeg ved det faktisk ikke. På en måde vil jeg skyde på Holdings, fordi man har lanceret .holdings TLD og ikke .holding TLD Men i Danmark er det nok anderledes :) |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg har i sinde at oprette et holdingselskab som ejer anparter i givent antal driftselskaber, sandsynligvis omkring 5-10, og flere med tiden. |