Jeg kunne godt tænke mit at komme igang med noget seriøs affiliate marketing med Facebook Ads (fordi det så meget billigere end AdWords) Hvis en newbie som jeg gerne vil igang, er der nogle kloge hoveder der kan lede mig i den rigtige retning hvad angår tpis & Tricks, Guides, websites osv.
Gode og seriøse råd modtages med taknemelighed :-)
Jeg skriver lige til dig senere, jeg vil være meget taknemmelig for alt den ekspertviden jeg kan få, jeg har iøvrigt købt 8-10 brugte bøger på amazon.com omkring affiliate marketing på facebook (de er skrevet i 2011-2013) så regner med jeg skal "nørde" den for vildt når de kommer. Jeg må vide så meget som muligt, jeg kan allerede se nu at med de få ads jeg kører med har fået konverterings procenten på min egen e-butik til at stige. Så indtil videre så kører jeg bare ads for mine egne produkter.
Her kan i se mine test kampanger,måske har du/i en kommentar til dem ?
Nej det er ikke meningen min signatur skal se sådan ud, det var blot midlertidigt indtil jeg får lavet den jeg gerne vil have. Faktisk ser den røde ramme effektiv ud omkring signaturen, den giver noget opmærksomhed, det tip har jeg i øvrigt hørt skulle være effektiv med facebook ads :-)