Ja det er et godt eksembel på at Danmark er for besværlig at have virksomhed i, de regeringer der sidder i Danmarks største børnehave fejler gang på gang, groft taget baser de Danmark på skatter og afgifter og at folk skal være ansatte.
Der er for mange papir skubbere i børnehaven og de skulle ud og se den rigtig verden som de ødelægger, man skulle ikke kunne sidde i regeringen uden man har haft en virksomhed så men ved hvad det vil sige at bygge noget op der skal holde.
Tænk på hvad der var af små og store gode virksomheder for 50-100 år siden som er væk nu, jeg er selv ud af en familie af iværksættere men det slutter med mig da de unge ikke vil miste alt hvad de ejer på grund af at de måske ikke kan få det til at køre.
Men husk nu en uddannelse giver dig værktøjer... der er en fast process som sagtens kan forbedres - helt enig her, men metoden er helt klart til for at flest muligt skal gennemføre.
Hvad enten man vil det eller ej, så er det en god ide at lære at læse, før man skriver en bog.
Men husk nu en uddannelse giver dig værktøjer... der er en fast process som sagtens kan forbedres - helt enig her, men metoden er helt klart til for at flest muligt skal gennemføre.
Hvad enten man vil det eller ej, så er det en god ide at lære at læse, før man skriver en bog.
Om det hele er værktøjer kan diskuteres :) Selv har jeg da lært en del gennem skole (og det meste gennem praktisk erfaring) - men syntes også der en del tid gennem skolen er arbejde, hvor du bare skriver et eller andet af læreren har bedt dig om. Uden vel at mærke at skulle udføre en reel opgave.
Det har jeg i hvert fald oplevet på web integrator uddannelsen, der savnede jeg flere 'tænke selv' opgaver. I hvert fald på den sidste del af grundforløbet, samt starten af hovedforløbet. Havde jeg ikke leget med egne projekter og "skidt" på lærerens skrive-af-opgaver var jeg ikke så langt i min viden som jeg er nu.