Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af T-Shirts!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere.

Min ven og jeg har nogle super fede t-shirt designs, vi håber på at kunne få i produktion. 

Mit spørgsmål er så, om det er bedst at få dem produceret i Danmark eller i udlandet? Hvis udlandet, i så fald hvor? -Jeg har hørt, at man passende kan bestille fra Polen.

Vi har desværre hørt om folk, der har brændt nallerne før. Og vi vil gerne gardere os bedst muligt mod det.

Mht. vores t-shirts så fokuserer vi vanvittigt meget på pasform og kvalitet. Vi mener at det skal kunne svare sig at betale 300-400 for en t-shirt. Det er bl.a derfor vi stiller spørgsmålet omkring produktion i ind- eller udlandet. Vi vil gerne kunne stå indenfor det.

Samtidig søger vi en producent, som kan skaffe os en "beta-version" inden vi går igang med produktionen. 

Så er du producent eller har du bare gode råd, så skriv her eller fang mig på nedenstående mail.

Alt hjælp modtages med kyshånd.

Hilsen William og Martin

mail: tuong_mn@hotmail.com

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan jo få dem produceret i Danmark for at booste jeres CSR. Hvis det er omsætningen I er ude efter, så er det 100% billigst at få dem lavet i Asien / Afrika. Selvom det lyder mærkeligt, så er det nok nemmest at besøge stederne, for at se om det står til som det skal. Det kan godt være, at producenten lover guld og grønne skove, men hvis der er huller i tøjet, og skriften falmer, hvad er det så værd? Udforsk verdenen, find kvalitet, aftal pris med producent - gør som Hilfiger :) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)