Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er de små ting der gør forskellen...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Pigespil.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian,

Dejligt friskt og inspirerende indlæg, en ting jeg undre mig over er, nu hvor du har boet i Thailand i 5 år, hvorfor du ikke har brunere fødder/ tæer Big Smile?

Det giver da stof til eftertanke, da jeg ikke er helt ung længere men bestemt heller ikke gammel og har rundet de 30.

Jeg har sagt til mig selv de sidste mange måneder, at nu skal jeg igang med at træne, men hvergang jeg når dertil, skal jeg pludselig "lige" lave noget andet, men efter jeg har læst dit indlæg, er jeg begyndt at træne igen, så tak for en godt indlæg Smile

Mvh

Allan

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan, 

Det sætter jeg stor pris på og tak for de rosende ord - cool at du er gået i gang med at træne igen efter at have læst det her! Det havde jeg slet ikke forventet da jeg skrev indlægget, at det kunne have den indvirkning :) 

Mine fødder...

Det er der faktisk en del der har spurgt om, og svaret er: "Jeg sidder på kontoret hver dag og arbejder med SEO, så det er ikke så meget jeg kommer til stranden etc." ;)

Nu er jeg dog begyndt at sejle i kajak og som du kan se her: 

Så har jeg da fået noget farve dernede omkring (på anklerne) AV! 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har skruet lidt op for min træning her efter nytår. Ja, det kunne lyde som et dårligt nytårsfortsæt, men jeg blev udfordret af nogle af de andre gutter i en bilklub jeg er medlem af. Vi skulle smide penge i en pulje, og så ellers kæmpe de næste 5 måneder om hvem der kunne sænke sin fedtprocent mest. Vinderen tager ca. 16.500 kr. hjem.

Og jeg må sige at det er utrolig motiverende at have andre at dyste mod/med! Hvis man har en træningspartner, en at cykle med eller lign. er det nemmere at komme ud af sengen og op i sadlen. Jeg mødte iøvrigt fruen mens jeg trænede til et løb Smile

Mvh Carsten

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten, 

Hold da op - det må også siges at være noget af en motivations-faktor af format! 

Jeg har oplevet noget nyt og noget jeg ikke havde forventet ved "min lille ændring" i dagligdagen

Det smitter af på omgivelserne

Hermed mener jeg:

  • To af mine medarbejdere har købt en cykel og cykler nu også på arbejde = mere energi i virksomheden
  • Min kæreste er igen begyndt til Yoga
  • En af mine gode venner har købt en cykel så vi sammen kan udforske NordThailand i fritiden (se billede herunder fra sidste tur downhill og off-road et kæmpe bjerg) :)
ps: jeg har lavet et indlæg om turen ned af bjerget her: http://nordthailand.dk/22-km-ned-af-bjergside-paa-mountainbike/
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)