Hej Amino folks :) Jeg tænkte at jeg lige ville dele min lille "solstråle" historie med Jer. Det er om, hvordan små ændringer i hverdagen kan have stor betydningJeg har nu boet i Thailand i 5 år (hvorfra jeg driver en online marketing virksomhed). I Thailand har stort set alle en bike, som bruges til at komme fra A til B selfølgelig :) Jeg røg også med på denne dille og kørte på bike hver eneste dag når jeg skulle til og fra arbejde, når jeg skulle ud og handle, når jeg skulle mødes med venner ja, selv når jeg lige skulle ned i 7/11! Det betød at jeg stort set ikke fik rørt mig, da mit arbejde er, at sidde foran computeren dagen lang. Tid til ændringJeg blev træt af slet ikke at røre mig og tænkte at en cykel da ville være en god start. Så kunne jeg bruge den i stedet for biken og da jeg har 5 km hver vej til kontoret, så ryger der ihvertfald 10 km i benene hver dag blot på den konto. Den lille ting gjorde forskellenOg det var egentlig det der første til indlægget her. Nu er der gået 1½ måned ca, hvor jeg har cyklet til og fra arbejde og nu starter min vægt for første gang i 4 år med et 7 sal :) Så op på jernhesten med dig, hvis der er mulighed for det, i stedet for bil eller bike :) PS: beklager de grimme tæer... det er vidst noget med det er arveligt ;) |
Super fedt, Kristian, tillykke med resultatet!
Jeg tabte mig en del for nogle få år siden, og starten på mit vægttab var faktisk ret enkel. Jeg gik en lang tur hver aften når jeg kom hjem. Små ting kan absolut gøre en stor forskel.
Mvh Carsten