Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fyret - Hvilken vej at tage nu ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fik idag fyresedlen som Industritekniker uden varsel, så når chocket har lagt sig skal man jo videre, men hvilken vej ? - Ideer kan altid bruges.

For 2 uger siden blev jeg ellers færdigt med mit projekt for dem som Produktionsteknolog med et 10 tal, men denne viden har de ikke haft interesse i at benytte åbenbart. Af direkte uddannelser har jeg:

- Industritekniker med CNC som speciale

- Produktionsteknolog inden for drift - Optimering af produktion osv.

Pt sidder jeg og laver på et par wordpress sider, fx Kameravalg.dk som jeg er igang med at få opdateret efter en længere pause - Affiliate sider, dog uden en reel indtægt på nuværende tidspunkt. Syntes egentlig dette er ganske sjovt at arbejde med, men næppe noget jeg kan forestille mig at kunne leve.

Havde ellers planlagt at starte stille og roligt op for mig selv senere i år ved at købe en lille maskine og have egen produktion, men dette skulle gøres siden af min alm indtægt, hvilket situationen pt gør noget svær.

Købt hus sidste sommer sammen med fruen så er lidt "bundet" med at der skal penge på bordet, og vil virkelig også blive ked af at flytte eftersom at det er her jeg er glad.

Ville i prøve at finde et tilfældigt arbejde (Pt ikke nemt i Nordjylland), og stadig gøre som planlagt, eller måske ideer man ikke selv har tænkt over ?

- Kender du nogle som mangler en seriøs og arbejdsom medarbejder som fx Produktionsteknolog sig endelig til - Er egentlig åben for det meste pt.

/Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:15

Måske det her var noget: http://www.amino.dk/forums/t/221143.aspx

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 15:32

Takker for budet, dog noget der ligger en del fra min viden/interresse så tror jeg vil gå død i det.

Dog vil jeg da kigge lidt nærmere herinde hvad der fx er til salg eller lign, havde jeg ikke tænkt på.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 14:03

Blev lige spurgt i en PM omkring hvor langt jeg vil kører, og pt pendler jeg ~55 km hver vej (110 dagligt) så er ikke bange for at køre lidt efter job, dette skal ikke være en forhindring. Syntes dog at jeg på nuværende tidspunkt bruger nok tid i bilen, så vil da helst ikke over denne afstand hvis jeg kan undgå det.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:32

Du spørger om vi vil råde dig til at tage et tilfældigt arbejde indtil det rigtige dukker op? har jeg ret i at det er det du spørger om?ni så fald er du vist ikke presset på pungen hvis det er den indstilling du har.

Selvfølgelig skal du (også) søge tilfældige jobs selv om de ikke lige ligger inden for din interresse område.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)