Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunsten at finde en god leverandør?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Jeg står i den situation at jeg gerne vil starte en webshop op, hvor jeg skal bruge en række forskellige produkter, dog inden for samme produktkategori; sport og sportskader. Men det er altså indenfor sportskategorien.
- Mit spørgsmål desangående er altså: hvor kan jeg finde en god relativt billig leverandør, som har fine kvalitetsvarer, uden at det behøver være noget specielt mærke eller lign. Det skal bare være en kvalitet, der gør at jeg ikke kommer til at drukne i reklamationer. Gerne en leverandør, som kan levere flere af produkterne i det sortiment jeg ønsker?

Jeg har søgt lidt rundt her på Amino og nettet, og mange anbefaler åbenbart sider som Made-in-China.com og Alibaba.com, men det er jo meget gerne ENKELTE produkter man kan købe, og ikke vælge et x antal produkter fra samme leverandør - ret uhensigtmæssigt, eller hvad?? Tester man sig frem til en leverandør ved at bestille vareprøver eller hvordan? 

Håber I kan hjælpe. 

De bedste hilsner 

Thor

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 16:34
Hej Thor

At bruge Alibaba og made in china kan man finde billig produkter men du skal regne med mange reklamationer på produkterne. Produkterne er billigt og kvaliteten de steder fra er lavt. Pris og kvalitet hænger sammen.

Man kan være heldig at finde en leverandører med alt, men det er ikke sikkert at prisen er lavere end måske en anden leverandører, så du skal være åben over at have flere leverandører som tilbyder den bedste pris og kvalitet. At vælge den rigtigt leverandører kan være vanskeligt. Man kan bestille samples men det betyder intet i min verden. Lige som i Kina som min erfaringer er og man har hørt fra andre, er at de første vare prøver kommer op og det hele ser godt ud. Så laver man sin bestilling og varerne passer ikke med den kvalitet som man fik til at starte med.

Når det kommer til at finde leverandører og indenfor sports branchen har vi en del erfaring med det. Vi arbejder med det til hverdag. Vi hjælper virksomheder med at finde leverandører, produktions virksomheder, afsætningskanaler osv.

Du kan læse om os på www.Yourtradeagent.com eller send mig en mail på Eric@Yourtradeagent.com

Med Venlig Hilsen

Eric J. Christiansen
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 22. Sep 13
Skrevet kl. 17:10

Hej Erik, 

Meget brugbar og hjælpsom feedback. Kontakter dig lige pr. mail også, da jeg meget gerne vil høre mere!

Med hensyn til kvaliteten er jeg ingenlunde ude efter "kina-bras", som jeg jo desværre godt er klar over de fleste leverer. Det var egentlig også grunden til at jeg oprettede tråden, i og med at nogle måske kunne pege på lande indenfor det beskrevne feldt, hvor man kan få en leverandør, som leverer en fin kvalitet, men stadig til billige penge, da jeg gerne vil differentiere mig på pris bla. Men jeg er naturligvis klar over at pris og kvalitet hænger sammen. 

F.eks. kan man på Alibaba jo lave søgekriterier efter lande, og der er måske nogle som er klar over hvilke lande, der er bedre end andre til netop de produkter jeg søger. 

Iøvrigt er jeg mere end åben overfor at have flere leverandører 2-4 eller sådan, men det ville jo unægteligt være NOGET uhensigtsmæssigt at have 10 leverandører til 20 produkter?!

Men tak!  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 22:45

Hej Thor

Hvis du kunne være meget mere specifik med hvad det nøjagtigt er du søger vil det være lettere at hjælpe dig til at finde en / flere leverandører.

Er det medicinsk udstyr til behandling af sportsskader skal du absolut holde dig væk fra alt det Kina bras der .

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 22. Sep 13
Skrevet kl. 00:50

Hej Ravn, 

Det er ikke medicinsk udstyr men følgende ting +/-

Kompressions undertøj som benyttes af mange sportsfolk til at forebygge skader, samt øge blodomløbet. Derudover er det ting som har reference til skader. dvs. varmecreme, kuldecreme, hot- og coldpacks, sportstape, ankelstøtter, medicinbolde, fitnessmåtter, vippebræt. Sådan nogle ting :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)