Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte en gaming webshop? er Komplett for stor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer!!

Jeg overvejer at starte en hjemmeside som sælger gamingudstyr, men så tænker jeg om komplett er for stor og om de ikke tiltrækker alle kunderne?

Kan det betale sig at starte en gaming webshop når komplett er der?

Hvad synes i?

Mvh.

Sebastian

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vel altid gå efter det du brænder for men konkurrencen er HÅRD på det område

Komplett involvere sig rigtigt meget i gaming community'et ved afholde gaming events og diverse præmier, udover det er Shark Gaming og WebDanes også rimelig store inden for branchen

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svare lidt til at sige, er det dumt at sælge dagligvare, der er jo nok om budet!

Der er altid plads til en mere, og med en bedre service, priser og udvalg jamen så er det jo dig der vinder.

Man skal ikke lade sig stoppe af sådan noget. Jeg har selv gået med den tanke så vil gerne høre mere fra dig!

Smid mig en PM

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Avancerne på produkterne er ret lave for webshopejerne, og prisen er derfor svær at konkurrere på. 

Du kan jo evt. kontakte alle de store; Razer, SteelSeries, ZOWIE, Logitech, BenQ .. osv. for at forhøre dig om mulighederne for salg af deres produkter. Har du stadig gejst for det derefter, jamen så fyr løs. 

Umiddelbart kan jeg forestille mig, at din chance for at få en bid af kagen er igennem markedsføringen. Find nogle alternative vinkler, hvor du kan være firstmover

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)