Jeg sender lige lidt info til dig :) Vi læser cand.merc.IT så vi har begge en grundlæggende forståelse for hvordan programmeringen hænger sammen, men ikke færdigheder til at udføre det selv. Vi har som sådan ikke haft noget specifikt for indholdet af appen, men mere for det hele bagved. Projektledelse, markedsføring, programmering, HCI, forretnings strategi, regnskabs styring, finansiering ovs. Applikationens indhold er en nytænkende måde at være social og måde nye mennesker på. Den er ikke set før men selve konceptet bliver brugt på hjemmesider og facebook grupper hvor der er flere tusinde brugere tilknyttet.
|
Ok, helt fint.
Jeg er selv uddannet cand.merc.(dat), som er forløberen for jeres uddannelse. Har desuden undervist på både HA(dat) og HA(it), så jeg kender udemærket uddannelserne.
Send lidt info, så kigger jeg på det, og ser om jeg kan hjælpe jer videre via mit netværk. Det er dog helt korrekt hvad der også er blevet påpeget tidligere i denne tråd, at det er op ad bakke at finde en programmør som vil indgå i et sådan samarbejde, men kan i fremvise en rigtig god og gennemtænkt forretningsplan og kravspecifikation, så har i ihvertfald taget de første skridt i den rigtige retning.