Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google places - opretter automatisk ny Google+ side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøger at oprette google places her: https://www.google.com/business/placesforbusiness/ Når jeg opretter min fortegnelse, så opretter den automatisk en ny Google + side til mig. Hvordan undgår jeg det? Jeg har allerede en Google + side, som jeg gerne vil tilknytte.

På forhånd tak for hjælpen

Taskeforum.dk 

Anmeldelser, nyheder, inspiration og daglig blog om tasker.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 20:37

Taskeforum:

Jeg forsøger at oprette google places her: https://www.google.com/business/placesforbusiness/ Når jeg opretter min fortegnelse, så opretter den automatisk en ny Google + side til mig. Hvordan undgår jeg det? Jeg har allerede en Google + side, som jeg gerne vil tilknytte.

På forhånd tak for hjælpen

Jeg stødte selv på samme problem for et par uger siden, og googlede mig frem til det ikke var muligt.
jeg løste mit ved at optimere den nyoprettede side og oprettede youtube konto i det navn i stedet (da jeg kun havde én video).

Praktisk er det bestemt ikke, og ærligt talt burde google omtænke deres User Experience.

Der er 2 muligheder du kan gøre:

- Enten bruger du den nye side, og sletter den gamle for at undgå duplikering af sider (mest optimale, men mest tidskrævende)
- Alternativt kan du gøre side 2 pæn for kunder, og henvise til hovedsiden 

Held og lykke med projektet.

Mvh. Fredskov 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 08:23

Det oplevede jeg også - og troede, at jeg selv havde lavet noget ged. Det KUNNE man måske forestille sig, men ikke i det her tilfælde. Åbenbart. :)

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:55

ØV ØV - håbede der var en løsning. Der er ikke så meget gang i min Google + side endnu, så jeg tror, jeg opretter den forfra. 

Taskeforum.dk 

Anmeldelser, nyheder, inspiration og daglig blog om tasker.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 13:58

Taskeforum:

ØV ØV - håbede der var en løsning. Der er ikke så meget gang i min Google + side endnu, så jeg tror, jeg opretter den forfra. 

Held og lykke med projektet.
Det er nok også den meste optimale løsning, da det nok er den side der vil trække mest opmærksomhed i søge resultaterne.

Husk at hvis du skal bruge en youtube kanal, så op i hjørnet ved dit profil navn og vælg at være logget ind som virksomhedssiden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)