Hej Alle Jeg er godt gal på et net -fora som jeg er (betalende) VIP medlem af. Det er i øvrigt ikke amino... Jeg har indlagt et link til min hjemmeside i min signatur (hvilket vel er helt ok) Derudover har jeg i få tilfælde linket til min webshop når der har været direkte spørgsmål om produkter... som jeg havde på hylderne. Nu er jeg blevet kontaktet af admin. og bedt om ikke at indsætte links overhovedet, da de vurderede at der var tale om et misbrug af sitet. Er der overhovedet nogen retningslinier for misbrug? Og hvor mener I at grænsen går? VH Frederikke |
Hvis admin har brokket sig over dine links i dine indlæg så forhold dig til det. Da du i forvejen linker til din webshop i din signatur så kan du bare henvise til din signatur. Naturligvis er det bedre at du kan linke direkte til det produkt der er snak om, men hvis admin ikke vil have det så vil de ikke have det.
De ser det nok som at du kun er på for at promovere din shop selvom det måske ikke er derfor. Men når admin har talt så er der ikke ret meget at diskutere om.