Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retningslinier for MISBRUG?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Rytterkompagniet Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er godt gal på et net -fora som jeg er (betalende) VIP medlem af. Det er i øvrigt ikke amino... Big Smile

Jeg har indlagt et link til min hjemmeside i min signatur (hvilket vel er helt ok)

Derudover har jeg i få tilfælde linket til min webshop når der har været direkte spørgsmål om produkter... som jeg havde på hylderne.

Nu er jeg blevet kontaktet af admin. og bedt om ikke at indsætte links overhovedet, da de vurderede at der var tale om et misbrug af sitet.

Er der overhovedet nogen retningslinier for misbrug? Og hvor mener I at grænsen går?

VH

Frederikke

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:32

Hvis admin har brokket sig over dine links i dine indlæg så forhold dig til det. Da du i forvejen linker til din webshop i din signatur så kan du bare henvise til din signatur. Naturligvis er det bedre at du kan linke direkte til det produkt der er snak om, men hvis admin ikke vil have det så vil de ikke have det.

De ser det nok som at du kun er på for at promovere din shop selvom det måske ikke er derfor. Men når admin har talt så er der ikke ret meget at diskutere om.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:34

der er ikke regler hverken i gamle jyske lov eller nuværende lov, det er hvert enkelt site der sætter sine helt egne regler og ofte styrer det via administratorer

Jeg har ex fået besked på, at jeg ikke må linke til min blog hvis jeg svarer på spørgsmål på et iværksætter site, og så skal jeg f.eks. forklare brugtmoms helt forfra istedet for kort forklaring og så et link. Årsag - affiliate (og dem overvejer jeg at fjerne - de giver meget lidt og støjer men vi får se . Det er så det iværksætter facebook site der beslutter sådan og så det bliver så bare sådan - deres site - deres valg.

Ofte giver VIP eller som når det skal være rigtigt fint PLUS medlemskab ret til lidt mere i signaturen - ex Amino reglerne, og her må PLUS også direkte reklamere lidt (men det vil ikke være klogt at overdrive). Dit site som du betaler for har åbenbart ikke en sådan tilladelse, og så er det jo bare at melde fra. Det ville være klogt af dem hvis de havde regler de kunne referere til.

Hvert site kan ha sin bevæggrund, mene at reklame støjer og misbruges eller synes det er ok i begrænset mængde, men en generel retningslinje for "misbrug" der dækker alle fora, det findes ikke. Kan man ikke li lugten i bageriet, så går man til en anden bager og køber sin boller Big Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Rytterkompagniet Skrevet kl. 12:43

Tak for svar.

Er godt klar over at sitet selv sætter retningslinierne. Undrer mig nok bare over at de går i så små sko.

Føler mig også lidt krænket over ikke at have de samme rettigheder som "andre" brugere - da det jo netop er meningen man kan anbefale produkter eller det modsatte.

Om der er sammenhæng med at jeg ikke ønskede at forlænge min temmelig dyre bannerannonce vil jeg ikke kommentere på!

Så jeg må vist finde en ny bager...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)