Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken vidergående uddannelse er aktuel for en iværksætter?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper! - Jeg personligt vælger at tage den her: "http://www.viauc.dk/horsens/value/Sider/value.aspx"  - Value Chain mangement kan da næste ikke være mere brugbart for en der skal styrer egen virksomhed? - plus at den er på engelsk så endnu mere udfordring! ;)

 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt utroligt at mange iværksætter er i mod en uddannelse. En HA giver dig nogle kompetencer som du helt sikker vil kunne bruge til at udvikle din virksomhed, det jo ikke nok med at få en idé men evnen til at eksekvere, og når det er sagt vil du også have bedre indsigt i de problemstillinger du kommer til at stå overfor, bogføring, regnskab, erhvervsret, forretningstudvikling. selvfølgelige bliver du ikke ekspert i alt på 3 år, men i stedet får du en bred viden og mange ting som vil hjælpe dig på langsigt samt du spare en masse penge på evt. eksterne rådgiver. 

Du kunne evt krydder HA'en med noget datalogi, der er jo stor valgfrihed på universiteterne :) 

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænker alle uddannelser er relevant for en iværksætter.

Erhvervsøkonomi er jo ikke alt der er i det at være iværksætter, det er selvfølgelig en fordel, men kan måske også være utrolig teoretisk hvis du blot er dig selv og et par ansatte. Så er behovet måske ikke så stort for erhversøkonomi.

Det er vel vigtigst at være dygtig til det man tilbyder sine kunder. Eller være dygtig til det man syntes er spændende.

Samtidig tænker jeg at en uddannelse skal tages fordi man syntes det er spændende, for 3 år på en uddannelse man ikke syntes er spændende, får du nok ikke det store ud af, da din energi nok bliver brugt på alt muligt andet end uddannelse (det gjorde den ihvertfald for mig;))

Så mit råd til dig, må være at tage den uddannelse du syntes er mest spændende, og ikke kun tænke på at det skal gavne din iværksætter lyst, den skal nok blive tilfredsstillet hvis du vil det, uanset uddannelse :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for alt den respons som der har været omkring mit oplæg. Super fedt! Har givet en masse at tænke over.

Fra Nørre Nebel
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Spotties Group I/S Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper 

Prøv og læs lidt om denne uddannelse :-) 

http://bachelor.au.dk/business-development-engineer-bde-diplomingenioer-herning/

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)