Hej alle sammen,
Spørgsmål: Hvis man skriver sig op til fx google Adsense på sin blog, eller en anden form for affiliate marketing, er det så nødvendigt at have et CVR-nummer først? Jeg forventer ikke nogen nævneværdig indtægt ~ $200 det første år, alt efter hvor meget tid jeg kan sætte af til det. Baggrund for spørgsmålet: Jeg lavede nogle instruktionsvideoer for nogle år tilbage, og som jeg fik god feedback på. YouTube var mit medie, men da det ikke var muligt at blive Google Partner, og jeg så folk kopierer mine videoer, lukkede jeg kontoen. Det var ikke af grådig -eller smålighed at jeg tog videoerne ned, men det tog lang tid at lave, og videoerne blev kopieret så nøjagtigt at det var voiceover, men endda med samme dialog. :) Nu hvor Google er blevet en mulighed, og der siden er kommet en masse nyt software til, hvor brugen af kan effektiviseres, vil jeg gerne i gang igen. Yderligere info: Målet med mine videoer er at styrke mine kompetencer ved 'learning by doing'. Eventuelt cash flow er på kort sigt en sidegevinst. Jeg vil gerne på forhånd takke jer der tager sig tid til at besvare mine begynderspørgsmål. J De bedste hilsner Johnni |
Du skal have CVR nummer, hvis du forventer en omsætning på 50.000 pr løbende 12 måneder, ellers ikke.