Hej, Kan man oprette en proforma faktura i Dinero - Hvis man kan, hvordan. |
Prøv at forklare hvad du vil lidt nærmere.
Martin
Prøv at forklare hvad du vil lidt nærmere. Martin
|
Jeg skal returnere nogle tøjprøver til Schweiz, de skal følges af en proforma fakture i 3 eksemplarer. |
Nu er jeg muligvis ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er det mon det jeg kalder et tilbud? Martin
|
nah det er en faktura der vel skal følge skjorterne med værdi så schweizeren kan bruge den til import i tolden vil jeg tro. Evt kunne du prøve at lave en faktura som kladde - jeg kan ikke huske om der står kladde på den? - gemme som PDF og bruge et af de mange PDF programmer PDFXviewer f.eks og med det give den et fedt stempel - proforma-invoice - og da den ikke skal bruges til noget i Dinero så slet den - men hvis ikke den skal bruges regnskabsmæssigt så er det lige så nemt at lave den i words - Skal den bruges senere til faktisk faktura, kan kladden gemmes og laves til faktura når tiden er inde vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Måske forstår jeg ikke trådstarter - men ellers er jeg enig i dig John. Fakturaen vil indeholde teksten kladde. Men vi arbejder på et tilbudsmodul - ved ikke om det kan løse problemstillingen. Ellers vil jeg meget gerne have uddybet problemstillingen :) De bedste hilsner Rasmus |