Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er fedt at sælge på nettet lige nu? og hvad mangler??

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Promodesigns.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :)

Jeg har sammen med 2 andre besluttet at starte en webshop nu og her!!

Vi er endu ikke sikre på hvad vi skal sælge, men er der nogle forslag på hvad der er 'in' nu og hvad der måske mangler så smid endelig et hint i kommentaren :)

Det skal helst være dropshipping, men ikke nødvendigvis.

- Vi søger også en SEO mand der samtidig kan kigge lidt efter vores shopify webshop (mod kontant afbetaling)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 11 person

Yes!

Det lyder som en suveræn og gennemtænkt forretningsplan.

Det skal nok gå, bare klø på og se at komme derudaf. Det er nemlig vigtigt at i får al teknikken på plads FØR i bestemmer jer for hvad i vil sælge. For det skal jo ikke være forretningens behov der skal bestemme platform og distributionsmodel,

God vind!

(ironi kan forekomme i dette indlæg)

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Promodesigns.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Undskyld mig Ole, men det var da en super blank kommentar.

Dette er ikke en forretningsplan, men tre seriøst iværksættere der ønsker at få lidt seriøst input (fra andre seriøse iværksættere der ved hvad de snakker om) til hvilke markeder/segmenter der kunne være en interessante at arbejde med.

- For os handler det om at finde et mangel på den *distributionsform* (mener du vel?) som vi har ekspertise og erfaring med - netop Internettet..

Andre relevante henvendelser modtages med kyshånd! :)

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig Johannes, men man får svar som man spørger.

Tror du selv, nogen vil ud med deres hemmelige guldkorn, hvorved markedet udvandes.

Kontant afregning til seo-gutten må være din spøg.

Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde tusindvis af sådanne debatter her på amino, som den du lige har startet. Hver gang kommer der det samme enkle svar ud af det.

Jeg vil prøve kort:

Hvis folk finder et hul i markedet, fortæller de ikke andre om det, de udnytter det selv!

Mvh. 
Aske 

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Promodesigns.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan slet ikke se problemet her.

Jeg spørg skam ganske pænt om nogen har et par fine ideer til hvad der er realistisk at afsætte lige nu.

Hvordan kan det være min spøg hvad angår SEO manden? - Det er vel ganske normalt at betale for andre menneskers timer?

Hvad blev der af al den dejlige amino stemning? haha

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, folk skal ha' løn, men du skrev kontant. Kontant er penge i hånden...det vil let ku' tolkes som sort afregning...og jeg ved ikke, hvordan det lovmæssigt kan dokumenteres, at modtageren får pengene i hånden og betaler skat af dem.

Men mange andre sælger Iphone-ting ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Ottesen:
Vi er endu ikke sikre på hvad vi skal sælge, men er der nogle forslag på hvad der er 'in' nu og hvad der måske mangler

Den duer ikke... I skal have interesse i det I vil sælge, ellers går I hurtigt død i det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ole T.:

Big SmileYes 5xStar

Hvis jeg skulle starte endnu en webshop, så ville jeg sælge kostumer (fastelavn, halloween osv) eller lave den poloshop, som jeg har omtalt flere gange herinde... Eller måske overveje noget indenfor tasker. En webshop kun med tasker fra mange mærker i alle prisklasser... Det samme kunne være noname sko i samme koncept...

Men jeg tvivler på, at nogle af ovenstående kan laves på dropshipping, just to be hornest, but who knows?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Ole T.:

Big SmileYes 5xStar

Hvis jeg skulle starte endnu en webshop, så ville jeg sælge kostumer (fastelavn, halloween osv) eller lave den poloshop, som jeg har omtalt flere gange herinde... Eller måske overveje noget indenfor tasker. En webshop kun med tasker fra mange mærker i alle prisklasser... Det samme kunne være noname sko i samme koncept...

Men jeg tvivler på, at nogle af ovenstående kan laves på dropshipping, just to be hornest, but who knows?

Tjææ som nygynder er det nok meget svært at få fat i kendte mærker,,,tasker

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)