Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket logo til job portal?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amoninor

Jeg står i denne meget svære situation, at jeg ikke kan bestemme mig hvilet logo jeg skal have til min kommende job portal som er lavet til den afghanske marked.

Det skal siges, at job portalen er meget morderne når det kommer til design osv. i forhold til de klassiske job sites

Du må meget gerne begrunde dit valg Skype-Smile

Tak på forhånd!


Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Efter min meningen er NR. 4 bedst.

Grunden er at det er simpelt, pænest og virker mest loyal på en eller anden måde :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nummer 4 eller 5 er mine favoritter. 

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nr. 4 er min favorit.

Har du overvejet at spørge afghanere, hvilket de foretrækker, istedet for os her på Amino? Det kan jo være, at de har en anden opfattelse af, hvad der virker troværdigt pga. kulturelle forskelle eller lignende.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes bedst om nr. 6

Jeg kan godt lide hvordan der er en glidende overgang fra "r" til "a" og til dels fra "K" til "a". Det giver en følelse af sammenhæng.

Jeg vil dog også give PowerAddict ret i, at der kan være kulturelle aspekter der gør, at det her ikke er det perfekte forum.

Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar!

Jeg har også spurgte rigtigt mange afghanere, men jeg vil også gerne spørge her hvor folk har mere forstand på sådan noget og de sandsynligvis selv har været igennem sådan en hovedpine :)

Mvh

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

4.

Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også en af min favorit :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Mener det er mere relevant at vurdere hvordan logoet skal opfattes af målgruppe. Hvilket udtryk vil du gerne give med dit logo, og hvad skal dit logo opfattes som. 

Spørg målgruppen om de opfatter at logoet afgiver de værdier som du gerne vil udtrykke. 

Med Venlig Hilsen

Uffe Aalborg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)