Jeg har opstartet min egen virksomhed, og søger nu en som kan lave en simpel, flot hjemmeside, som opfylder de krav jeg har. På længere sigt skal der implementeres en webshop, men pt skal der kun laves en enkelt hjemme side med tre menuer! Jeg søger en som kan lave det hurtigt!!! Selvfølgelig med forbehold for de rettelser jeg måtte ønske.
Jeg kan tilbyde at kode hjemmesider, som indebærer eget CMS system. Gennem mine tidligere referencer, har jeg anvendt Wordpress en del. Jeg er derfor knivskarp inden for dette område.
Så snart du har kontaktet mig, vender jeg tilbage til dig og vi sammen finder ud af, om jeg kan hjælpe dig, eller om du skal gå i en anden retning.
Hvis du ikke har de store penge at bruge kunne du også overveje selv at lave en hjemmeside i WordPress. Opretter du den selv kan du gøre det for 260,- og det kræver ikke noget kendskab til programmering. Det tager heller ikke ret lang tid at gøre hvis du bruger en 1-klik-installation hos f.eks. UnoEuro - bare et forslag :-)
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Jeg har allerede en wordpress-side, men har hørt at det ikke er det mest optimale. Men da jeg står om skal bruge det nu, er det helt fint, da webshoppen først skal komme om ca 4 måneder.
Jeg har allerede en wordpress-side, men har hørt at det ikke er det mest optimale. Men da jeg står om skal bruge det nu, er det helt fint, da webshoppen først skal komme om ca 4 måneder.
Du er velkommen til at ringe nu på 28893892.
Hvad er din pris?
Jeg har ikke tid til at ringe før om en time.
Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende?