Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking platform

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en god platform til at starte en kommende hjemmeside op på. Det er til en slags bookingside, men ikke de der simple platforme til en frisørsalon osv. det skal være noget lignede book.com hotels.com m.m. hvor et "hotel" selv kan designe sin lille side og bruge hjemmesiden som bureau. Er der nogen der har nogen gode forslag? Eller skal jeg ud og have fat på en programmør? (hvilket jeg gerne vil undgå i starten)

På forhånd tak :) 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:43

Hvis du virkelig vil kan du måske stykke noget sammen med Wordpress og en masse plugins men tvivler på du får et fantastisk resultat, det er en større opgave du har planer om.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 10:46

Hej Hanne :)

Vi er kommet rigtigt langt med at udvikle en booking platform, jeg er derfor meget interesseret i at høre hvad dit koncept går ud på og om et evt. samarbejde ville være muligt.

Jeg forsøgte at skrive til dig, men din profil tillader ikke at man sender beskeder til dig, så hvis du er interesseret i en snak, er du meget velkommen til at skrive til mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07

Hej Svendingi

Jeg er forholdsvis ny herinde på Amino, så jeg har ikke lige formået at få sendt dig en privatbesked, men du kan evt. sende mig en mail på rasmus.r.kronborg@gmail.com

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 16:56

Hej Rasmus,

jeg har sendt dig en mail Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)