Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til restaurant

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi leder efter en investor!

Mig og mine partnere søger en investor til åbning af en ny restaurant på Hundested Havn. Vi er et team bestående af 2 udlærte kokke og 1 elev som næsten er udlært. Vores baggrund er den, at den ene af kokkene er udlært fra Søllerød Kro og vandt i sin elevtid DM for kokkeelever, samt to 2. Pladser til henholdsvis Young chef og DM i smørrebrød. Disse konkurrencer har han stillet op til sammen med mig, som stadig er elev. Udover de placeringer, har han arbejdet på Michelin restaurant i Norge det sidste halve år.
Omkring mig, som er eleven, har jeg selvfølgelig været med til at vinde disse titler, og udover de titler har jeg også for nylig vundet Young Chef. Jeg har taget det meste af min læretid på søllerød kro og starten på kiin kiin. Nu er jeg skiftet til en kantine for at have tid til at realisere drømmen om at starte en restaurant.
Den anden kok, har mange års erfaring, både fra restaurant Jobs, men også som selvstændig.

Vores vision for den nye restaurant er at skabe en fælles restaurant for folk i Nordsjælland og især Halsnæs kommune, hvor folk skal føle sig velkommen uanset hvem de er. Konceptet er gourmet mad til overkommelige priser, som er baseret på lokale råvare.
Restauranten skal både være frokost restaurant og aften restaurant, dog med det forbehold at frokosten vil blive baseret på et smørrebrødskort.

Hvis det har DIN/JERES interesse, kan vi kontaktes på Patrickbachandersen@gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)