Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en affiliate side med iphone covere bare en dårlig ide ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! For lidt over en måned begyndte jeg at sælge iphone covers, og tænkte at åbne en hjemmeside var det næste logiske skridt. Der tog jeg vidst fejl, overhovedet at komme i top 10 på google lyder mere eller mindre umuligt

However, de sider har affiliate programmer. Så istedet for google tænkte jeg man kunne lave facebook ads, tror i det ville kunne løbe rundt ? Ville jeg skriver artikler om covers på siden ? eller ville det være sat op som en normal webshop ? Mit domæne er vidst fint nok =)


Mvh. Lasweeking 

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har erfaring med det ? =)

Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasweeking 

Jeg må desvære sige at konkurrencen er hård. Måske for hård. Jeg skal ikke ødelægge din idé, men mit råd til dig er at finde en niche som ikke er så hyped.

Artikler er essentielle på en affiliate side, men hvor meget er der at skrive om iphone covers? (måske bare mig der tænker sådan)

Du skal være afsindig dygtig hvis du bare skal tjene en smule, ved en sådan affiliate side. Du kommer til at konkurrere med store virksomheder, som er højt rangerede i google.

Men det kan lade sig gøre. (Hvis du forsøger så find en KREATIV og nytænkende måde at skrue det sammen på.) :-)

Mvh.

Aske Vigen Pedersen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)