Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero og danløn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have opsat Dinero og Danløn, så det kører så automatisk som muligt. Det skal køre med en månedlig fast overførsel til en medarbejder. I hjælpen kan jeg blandt andet se følgende:

Ligesom jeg i tvivl om flere ting, i forhold til oprettelsen af medarbejderen.

Er der en som kan hjælpe / give en pris på opgaven?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46764
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil da nævne, at danløn support svarer hurtigt, ofte inden for 30-40 min på alle konkret opgaver. Opsætning af bogføringsgruppe ved jeg er et eller andet sted i dinero pipeline. Det er det vist også at få lagt Dinero ind direkte MEN du kan ikke føre posteringer direkte over til bogføringssystemet dinero før de har en filoverførsel CVS filer, og selv da, ved jeg ikke om ikke jeg synes det er lidt kompliceret for en enkelt medarbejder

Du kunne lave en work-around ved at sætte bogføringssystem til Summa og bruge dette her til at oversætte summa konto nummer til amino MEN Dinero ser for mig slet ikke ud til at indeholde tilstrækkeligt med konti til at kunne bogføre løn desværre. Der vil derfor som jeg ser det skulle oprettes nye konti.

En normal overførsel af løn vil indeholde disse punkter - og nogen gange vil de være simplere hvis arbejdstiden i perioden har været under 31 timer som jeg lige husker det, for så forsvinder atp delen - du kan klikke billedet tror jeg. Ved at oprette de nye konti i Dinero og så sætte danløn til summa bogføringssytem vil du i bogføring danløn få en liste der viser beløb - debet - kredit og konto i summa og i mit billede vil du ha en oversættelse til hvad det er for konto i Dinero TROR jeg bestemt, men det må Dinero support kunne kommentere. At der ex mangler Medarbejder ATP i frift er underligt, virksomheds atp er med - dinero har nok tænkt man bare skrev det under AM indkomst men det er forkert, selve nettolønnen der skyldes til medarbejderen og skyldigt ATP mangler som jeg ser det klart i status for at man - uanset løn system vil kunne lave en korrekt løn bogførsel med ATP til en ansat     - Den var lidt vanskeligt forklaret Casper, men min work-around bør virke og være simplere hvis det er en medarbejder uden ATP hvor der kun vil mangle status konto for selv den skyldige nettoløn (hvis ikke jeg overser den)  vh John H (seer and overseer)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)