Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg leder efter en rådgiver og eller mentor i forbindelse med ledelse af min virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 3
Fra  AppMonk ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en virksomhed (ApS) som nærmer sig 3 år nu, vi er 3 partner (som hver ejer 33%) og 6 ansatte og vi udvikler apps til iPhone - dvs. at vi er programmører, designere og undertegnede som fungerer som Direktør. Vi har kontor i København.

Konkret forespørgsel:

Vi støder fra tid til anden på udfordringer omkring de mere ledelsesmæssige aspekter af virksomheden indenfor samarbejder, medejerskab i andre projekter, forhandlinger, aftaler, og lignende. Konkret står vi ligenu overfor at skulle lukke en aftale omkring medejerskab med vores samarbejdspartner og jeg har svært ved rigtig at finde ind til sagens kerne og se det klart, f.eks. når det kommer til prissætning af projektet og ejerskabsfordeling. Jeg har behov for sparring på dette, både de personlige udfordringer der er ved at stå i en forhandling og sparring på den helt konkrette aftale som vi er igang med forhandlinger omkring, herunder modspil til værdisætning.

Kan du hjælpe eller kender du en der kan?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

noget sådan fungerer efter min mening kun godt face to face - skype eller e-mails er ubrugelige, så fortæl hvor i landet du er. Det nytter ikke, at du er i Skagen og mentor i Gedser

Vær mere specifik hvad du har behov for. Mange ved ex intet om apps til iphone (ud over bruger niveau) men ved en masse om samarbejde, aftaler, faldgrupper, prissættelser af virksomheder o.l.  Jo mere du kan definere dit behov, jo bedre sparring og mentorskab kan du få

Endeligt kan det for nogle mentorer være af betydning at vide hvad du mener tidsmæssigt at have behov for, i forhold til om du forestiller dit et honorar eller ikke betalt for opgaven

Endeligt kan en kort beskrivelse af om I er I/S eller et selskab de tre partnere gøre noget for bedømmelsen af hvem der føler sig mest klar til en sådan opgave.

Afklar de fire ting så godt du kan, så vil du få lettere ved at finde en der vil sparre med dig

god vind med projektet

John Hannover

Tilmeldt 13. May 11
Fra  AppMonk ApS Skrevet kl. 13:44

Tak for feedback John, jeg har rettet indlægget til med flere oplysninger.

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

HI Mathias Iversen

Jeg blev gjort opmærksom på dit indlæg af en god ven, som mente at jeg kunne spille en rolle for jer.

Jeg må sige at jeg har prøvet det før, er igang med det lige nu, og vil gøre det igen. Jeg har en del "på min samvittighed", og vil da gerne tage en snak med jeg, før vi "åbner bøgerne" for hinanden.

Du er velkommen til at skrive eller ring!

Jorn.grankvist@gmail.com

m: 25507209

Hilsen Jørn Grankvist

Tilmeldt 13. May 11
Fra  AppMonk ApS Skrevet kl. 15:12

Kære alle jer der har skrevet på privat og direkte på indlægget. Tusind tak for jeres svar. Jeg har fundet en som jeg foreløbig fortsætter med, men vil gemme jeres kontakter.

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:56

Hej. vi kan hjælpe dig, kontakt os her!

Assistance-Gruppen.dk

+45 24466663

Info@assistance-gruppen.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)