Pt åbner alle mine i et nyt vindue pga jeg selv syntes det er super irriterende at blive smidt væk fra den side jeg læser på. Men følger da lige med og hører, for kan nemt ske det har betydning.
Lad det åbne i et nye vindue. Der er ingen grund til at "miste kunden". Folk er hurtigt videre på nettet, og det kunne jo være at der var andet på din side der var interessant.
Jeg ville også sige at du skal lade affiliate links åbne i et nyt vindue, da folk stadig vil være på din side, når de trykker på krydset på affiliate reklamens hjemmeside/landingpage.
Så læser de måske videre på din side eller finder på at klikke på det næste affiliate link :-)
Venlig hilsen Jens Andersen
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jeg har alle mine links til at åbne i nyt vindue af præcis de årsager som i nævner men ville bare høre om det evt. kunne være et problem ved det da jeg har set en del meget stærke affiliate sider der ikke åbner i nyt vindue, var lidt derfor det satte nogle tanker igang hos mig :)