Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af kvalitet smykker

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner.

Jeg er meget interesseret, at høre om i kender nogle fantastisk gode fabrikker som fremstiller smykker? Har kigget på en masse fabrikker i Kina, og der er sikkert nogle fine ind imellem. Men vil meget gerne høre om i kender nogle, som i haft gode erfaringer med?

Mvh

Kasper 

Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:17

Du må meget gerne sende mig en mail witch0704@hotmail.com

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 09:37

Hej Julie.

Mail dermed sendt ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 09:56

Kasper Pedersen:
Har kigget på en masse fabrikker i Kina, og der er sikkert nogle fine ind imellem.

Hvis der er tale om guld eller sølvsmykker, hvordan vil du så sikre dig med at der ikke bliver svindlet med ædelmetal indholdet ? 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 10:01

De smykker jeg har fået prøver fra af fabrikkerne, har været til danske guldsmede, hvor der er blevet taget syreprøver osv. Derfor ved jeg, at den er god nok ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 13:50

Kinesere er jo ikke dumme så de snyder jo ikke når de sender en prøve.  I øvrigt giver en syreprøve ikke noget retvisende billede.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 16:00

Nej det er de bestemt ikke.
Men jeg kan se hvor mange guldstjerner de har på leverandør siden, hvilket gør dem mere pålidelige. De har udover det, også været på markedet i mange år. Og hvis de ved det kan blive en god forretning med mig, så er du jo som de siger ikke dumme..

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 18:32

Kasper Pedersen:
Men jeg kan se hvor mange guldstjerner de har på leverandør siden, hvilket gør dem mere pålidelige

Er ked af at sige det, men hvis du tror på det, så har du rigtigt meget at lære om asiatere og deres måde at drive forretning på.

Husk i øvrigt at du skal være tilmeldt Ædelmetal kontrollen. 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 20:15

Nu har jeg handlet med flere forskellige produkter fra Kina. Så det er måske dig der har lidt at lære :-)
Hvis du laver en ordre på 5000 kr. (sælg det som et varerpart,i og fortæl hvad der er sket), så gør det ikke det store, hvis det er et forkert køb. Men det er det sjældent, da kinesiske fabrikker har brug for de penge, og et godt omdømme. Hvis jeg kan fortælle andre, at jeg har haft en god oplevelse og det er fine ting de har, så køber andre også, og omvendt. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 21:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Pedersen:
. Så det er måske dig der har lidt at lære :-)

Jeg er skam altid åben for at lære nyt - så lad os endelig gøre dine guldkorn.   Personligt har jeg importerede vare fra asien længe før du blev tør bag ørerne så lidt erfaring har jeg dog trods alt! 

Hvordan var det nu lige det var med den kinesiske mælke skandale - det viser jo tydeligt at selv velrenommerede firmaer gerne snyder også selv om det koster nogle børn livet. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)