Hej venner. Kasper |
Du må meget gerne sende mig en mail witch0704@hotmail.com
Hej venner. Kasper |
Du må meget gerne sende mig en mail witch0704@hotmail.com |
Hej Julie. Mail dermed sendt ;-) |
Hvis der er tale om guld eller sølvsmykker, hvordan vil du så sikre dig med at der ikke bliver svindlet med ædelmetal indholdet ? |
De smykker jeg har fået prøver fra af fabrikkerne, har været til danske guldsmede, hvor der er blevet taget syreprøver osv. Derfor ved jeg, at den er god nok ;-) |
Kinesere er jo ikke dumme så de snyder jo ikke når de sender en prøve. I øvrigt giver en syreprøve ikke noget retvisende billede. |
Nej det er de bestemt ikke. |
Er ked af at sige det, men hvis du tror på det, så har du rigtigt meget at lære om asiatere og deres måde at drive forretning på. Husk i øvrigt at du skal være tilmeldt Ædelmetal kontrollen. |
Nu har jeg handlet med flere forskellige produkter fra Kina. Så det er måske dig der har lidt at lære :-) |
Jeg er skam altid åben for at lære nyt - så lad os endelig gøre dine guldkorn. Personligt har jeg importerede vare fra asien længe før du blev tør bag ørerne så lidt erfaring har jeg dog trods alt! Hvordan var det nu lige det var med den kinesiske mælke skandale - det viser jo tydeligt at selv velrenommerede firmaer gerne snyder også selv om det koster nogle børn livet. |