Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og adwordskampagne.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet en webshop og skal nu til at lave nogle adwordskampagner som sender folk til de forskellige produkter.. 

Jeg vil gerne høre om der er en smart måde at gøre det på.. 

Glæder mig til at høre jeres guides til hvrodan man kan gøre det. Jeg er på nuværende tidspunkt ikke interesseret i et tilbud på opsætningen.. ønsker selv at forstå det først (ikke at jeg så er den bedste til opgaven - vil bare gerne forstå det)

Vh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

omar:

Jeg har fået lavet en webshop og skal nu til at lave nogle adwordskampagner som sender folk til de forskellige produkter.. 

Jeg vil gerne høre om der er en smart måde at gøre det på.. 

Glæder mig til at høre jeres guides til hvrodan man kan gøre det. Jeg er på nuværende tidspunkt ikke interesseret i et tilbud på opsætningen.. ønsker selv at forstå det først (ikke at jeg så er den bedste til opgaven - vil bare gerne forstå det)

Vh Omar

Du starter med at læse http://ppcprofit.dk/gratis-adwords-bog/ og spørger hvis der er noget i den du ikke forstår. Det er en virkelig god begynderbog og den vil tage dig langt når vi taler struktur, negative søgeord m.m. selvom der er kommet nye funktioner til siden den er skrevet.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Betyder det at jeg kan finde tip og trick til hvordan man nemmest, bedst og mest strukturet opsætter en adwordskampagne på en webshop eller handler det bare om hvordan man laver adwords kampagner, altså finder og indsætter søgeord, tekst, budsætning mv.?  

Det er vigtigt at det konkret er tip og trick til hvordan man gør på en webshop eller database.. 

Vh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Nej, min bog er ikke synderligt specifik mht. webshop opbygning. Den er dog god læsning alligevel, hvis du ikke er AdWords mester.

Til specifik opbygning af webshop AdWords kampagner kan jeg anbefale, at du læser dette indlæg:

http://www.searchenginejournal.com/why-a-framework-process-is-the-best-way-to-build-out-huge-ecommerce-adwords-account-structures/63701/

Der handler det udelukkende om hvordan jeg/du kan opbygge succesfulde AdWords kampagner til ehandel og starter fra bunden af. 

Derudover har jeg for nyligt skrevet følgende indlæg på dansk, der også kan hjælpe dig på vej, når du først har fået startet dine kampagner:

ppcprofit.dk/blog/adwords-til-ehandel/9-adwords-tip-ehandel/ 

Held og lykke med projektet,

Andreas.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

Betyder det at jeg kan finde tip og trick til hvordan man nemmest, bedst og mest strukturet opsætter en adwordskampagne på en webshop eller handler det bare om hvordan man laver adwords kampagner, altså finder og indsætter søgeord, tekst, budsætning mv.?  

Det er vigtigt at det konkret er tip og trick til hvordan man gør på en webshop eller database.. 

Vh Omar

Du kan jo prøve at downloade bogen og se indholdsfortegnelsen og se om den er noget for dig Smile Bogen handler både om opsætning og teknik, men indeholder også en masse praktiske tips til strukturering af f.eks. webshops.

Som sagt, start der, og spørg hvis der er noget du ikke forstår efter at have læst bogen.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:
Nej, min bog er ikke synderligt specifik mht. webshop opbygning.

Men du kommer da ind på f.eks. opbygning af annoncegrupper i forhold til varegrupper i shoppen, så vidt jeg husker, og en masse af det der står kan fint bruges i forhold til shops.

Efter min mening er det en god grundbog, som man fint kan læse som grundbog og derefter fylde på med en masse andre mere specifikke ressourcer.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe super tak for jeres svar.. 

Jeg må indrømme at jeg ønsker en bredere palette af svar som peger på en bestemt bog, før jeg går i krig med at læse en bog.. og hvis den handler om alt muligt andet eller noget som måske kun relaterer sig til emnet så er det måske ikke verdens bedst investeret tid.. Jeg er glad for linket ;) 

1000 tak :) og kom glad hvis der er andre tip og tricks

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

Hehe super tak for jeres svar.. 

Jeg må indrømme at jeg ønsker en bredere palette af svar som peger på en bestemt bog, før jeg går i krig med at læse en bog.. og hvis den handler om alt muligt andet eller noget som måske kun relaterer sig til emnet så er det måske ikke verdens bedst investeret tid.. Jeg er glad for linket ;) 

1000 tak :) og kom glad hvis der er andre tip og tricks

Hej Omar

Hvis du ønsker flere anbefalinger af Andreas' bog om Adwords, så får du en stor en herfra også.!

I bogen giver han dig et godt indblik i hvad Adwords er, og hvad du ikke skal gøre i forbindelse med Adwords.

Adwords kan blive en dyr fornøjelse, hvis du ikke har sat dig ind i det.


Bogen kan måske ikke gøre det alene, men du er rigtig godt på vej. Den er gratis, det eneste du 'betaler' er din tid, og tror hurtig du kan tjene din tid hjem igen.

Når du har læst bogen, så kan du følge med rundt omkring på nettet. Der er et hav af gode blogs omkring Adwords - og ja Andreas skriver også rigtig gode sager omkring Adwords.

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Simon siger gør bogen måske det ikke alene.

Og selv om du måtte læse og google dig ihjel med yderligere og efterfølgende spørgsmål, er det altså tit en god ide at få dem besvaret via en af de mange Adwords eksperter her på Amino via telefonen. Ofte får man altså vendt nogle ting som giver en helt andet billede end det man lige har læst Smile

Så, efter endt læsning, kan en eller to timers opfølgnings-kursus være ret godt givet ud. Samt for du evt. mulighed for at få et indblik i hvad der netop nu er hot or not indenfor Adwords.

Vh

Dennis

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)