Hej jeg mangler stadig nogen ting før jeg kan gå igang derfor vil jeg hører en ca pris på en web-shop hvad den koster at sætte op her er nogen af de ting den skal ha. 1 alm dankort visa dankort og master card er de eneste kort jeg vil starte med 2 kan smader godt lig coolshop hjemmeside så i stil men den men må self gerne være anderledes 3 ja stor set alt som hører til en web-shop skal med da mit projekt starter i det lille men i sidste ende kommer til at ha mange ting. 4 håber man kan sætte det op sådan når folk har bestilt deres vare så sendes der en mail til mig som jeg så kan printe ud og finde de ting som han skal ha og printe en kvittering ud til ham osse. 5 den skal ha hvor man kan når man bestiller så trykke man vil betale om 30 dage og så samtidig med jeg modtager mail på varene som skal pakkes kan man osse printe en regning ud som man så kan proppe med i. 6 hvad koster det at havde de kort på web-shoppen?? er det noget der kan lade sig gøre til en fair pris eller er det alt for stort i velkommen til at komme med forslag og det. og som sagt leder jeg bare efter en ca pris da jeg først skal igang om 3 mdr ca. hvis alt går efter planen. så leder efter nogen eksperter der laver det her dagligt. håber i forstår hvor jeg vil hen med det hele. ps den som skal lave den her side når det kommer til stykket kan forvente hvis jeg er tilfres vender tilbage ligepluselig med ekstra opgaver. |
1 alm dankort visa dankort og master card er de eneste kort jeg vil starte med
Ved brug af Ewire til ca. kr. 400,- kan du modtage ovenstående
2 kan smader godt lig coolshop hjemmeside så i stil men den men må self gerne være anderledes
Du skal finde ud af hvad du kan lide på den side - er det funktionerne eller designet, for der er mange af de ting, som coolshop har indbygget der ikke er bare lige.
4 håber man kan sætte det op sådan når folk har bestilt deres vare så sendes der en mail til mig som jeg så kan printe ud og finde de ting som han skal ha og printe en kvittering ud til ham osse.
Det er standard i stort set alle løsninger
5 den skal ha hvor man kan når man bestiller så trykke man vil betale om 30 dage og så samtidig med jeg modtager mail på varene som skal pakkes kan man osse printe en regning ud som man så kan proppe med i.
Kredit er en mulighed i de fleste løsninger
Du kan finde mange priser på løsninger, vi har fortsat et aktuelt tilbud på en komplet løsning i Magento til 1.995,- som du kan finde på www.WUUZUU.com og bestille ved at bruge koden: aminorabat