Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøgende, men ikke nok klikker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har på det sidste stykke tid arbejdet på min affiliate side www.Gave-til-ham.dk. Jeg overvejede at sælge den, pga. jeg følte jeg ikke havde tiden - og på daværende tidspunkt, for ca. 3 uger siden havde jeg nok også mistet troen på min side. Men jeg valgte at forsætte.. Som har vist sig at være en super ide. Jeg fandt et nyt theme, som jeg rigtig glad for - bøvler dog lidt med at oversætte noget fra engelsk til dansk. Men jeg begyndte så at skrive nogen rigtig lange SEO teskter, har nok skrevet over 2000 ord den sidste uges tid. Jeg har i gennem tiden fulgt med på rankscanner.com, som i nok kender. Der var ikke rigtigt sket det store, var slet ikke på google for 3 uger siden.. Men jeg knoklede virkelig hårdt - det jo mit første projekt, alene, som jeg vil bruge til at lære seo. Det må man så sige jeg har lært, for jeg kan bare på denne uge, se en kæmpe kæmpe forbedring. Jeg ligger nu nr. 19 på google, på "gave til ham" - det er virkelig over min forventning, og er utrolig stolt af mig selv. Så ligger jeg på side 1, på søgeordet "forkælelse til ham".. 
Lige en lille intro som nogen andre inden for samme branche, og som er ungeiværksættere ligesom jeg selv måske bruge til at virkelig give det en skalle - man skal faneme ikke give op! Jeg er virkelig stolt af mig selv. Der er intet som at få følelsen når man har arbejdet på noget hårdt, virkelig kæmpet, og kan se nu at det bærer frugt..

Dette var blot lige for at sætte jer ind i hvordan jeg har det med min side, og måske lidt inspiration!

Men ja, nu har jeg selvfølgelig begyndt at få besøgende, en del faktisk. Skal dog nok sige, at jeg netop har betalt for Facebook reklamere - betaler kun 0,31 per klik. Og fik 400 besøgende, med en bounce på 2%. - Det tror jeg også har hjulpet min placering. 

Men til mit problem - har en dag som denne 20 besøgende, som næsten alle er organiske. Men føler ikke rigtigt nok klikker på mine affiliate links. Hvad skal jeg gøre? Overvejer at sætte et "Mini banner" ind under hvert gaveforslag i stedet for en fed tekst, som jeg har pt. Men er dette godt, at have sådan et billed på min side, hvor der står "Gå til tilbud" eller noget..

Jeg er virkelig åben for at høre alt jeres konstruktive kritik vedrørende min side.

Mvh 

Tilmeldt 3. Feb 14
Skrevet kl. 20:50

Slet ingen..?

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 20:59

Hej Victor.

Jeg har netop læst dit indlæg og så der kunne være et overlap mellem dine fremadrettede tanker og mit seneste blogindlæg, netop fordi du selv nævner bannere som en mulighed du vil arbejde med.

Du er velkommen til at læse her: http://davidmetzon.dk/topbannere-for-begyndere-10-gode-raad/

Og har du efterfølgende nogle spørgsmål eller lign, så tag endelig bare fat i mig.

Rigtig god dag!

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 3. Feb 14
Skrevet kl. 22:30

Lækkert indlæg! Rigtig godt! 

http://www.elegantthemes.com/preview/Nova/ 

Dette theme overvejer jeg kraftigt at anskaffe mig. Tror at nemlig min struktur på siden, ødelægger min click rate!

Hvad synes du? Gir det ikke god mening for siden. Vil have flere statiske sider. Eks "gave til kæresten "gave til teenageren" "Manden som har alt" Og så have en generel top 100 liste.. Tror det godt for seo. Og så samtidig have min blog, hvor der jævnligt kommer indlæg. 

Men mht. de statiske sider. I bunden på det henviste theme, kan du se 4 tabs, dem vil jeg jo blot udfylde - tror det vil være rigtig godt. Og så synes jeg den virker rigtig troværdig, altså hele designet. Vil markedsføre Gave-til-ham.dk, som Danmarks største gaveportal til ham!

Er jeg helt væk, men lyder dette ikke bare lovende? 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 22:33

Sender du mig det lige på min mail dme@dmegraphic.dk så skal jeg tage et kig på det i morgen.

Rigtig god aften, Victor

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)