Jeg arbejder på et nyt website og begynder i den forbindelse at sælge SEO/Optimeringsrapporter sammen med diverse hjælp til søgemaskineoptimering. I den forbindelse har jeg brug for din hjælp - til gengæld får du en GRATIS optimeringsrapport over dit website. Aftalen er følgende: 1. Du sender mig en mail med et link til din hjemmeside, en kort beskrivelse af hvad din hjemmeside omhandler samt en liste over 10-20 søgeord som du selv mener er relevante for dig og dine besøgende. 2. Jeg udarbejder så en gratis rapport til dig omhandlende SEO og generel optimering af din hjemmeside. Du kan bruge rapporten fuldstændigt som du ønsker efterfølgende. 3. Du sender mig god, kritisk og brugbar feedback på rapporten og hvad du ville mene var en fair pris, for en sådan rapport. Er du tilfreds med rapporten, vil jeg også meget gerne have en udtalelse, som jeg kan bringe på min egen side. Jeg har i første omgang kun brug for 5 henvendelser og vil tillade mig at sortere i dem, hvis jeg får flere. Er du klar på at hjælpe mig? Så send mig en mail på in-media@kongsfelt.dk eller PM her på amino. |
Tak for alle henvendelserne!
Jeg skal nok lige få svaret alle i løbet af en dag eller to.
\Mikkel