Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det min tur, slagt mig ;)

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er min egen side :) Jeg er desværre slet ikke hardcore nok til at kunne sætte den slags op for folk :P

På DNA siden, er der ingen konkurrence (endnu), og tågesikring, er mest brugt som en "ekstra" indtægt da jeg alligevel skal henvende mig til butikker der kunne ha brug for begge metoder, men de fleste har tågesikring i forvejen :)

GPS delen er under konstruktion, og der bliver jeg en af de første i DK med de nye SkyEye GPSer (folk der kender til GPS kender SkyEye og kvaliteten da de dominere marked bog time) så der skal laves en hel del der også :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:41

Her er en kort lille serie om positionering og marketing strategi, hvis det skulle have din interesse:

Næste step er så at du ligger en klar strategi i forhold til dine konkurrenter.

Det vil så give dig et godt grundlag for at kunne forfatte en tekst til dine produktbeskrivelser og øvrigt promotion materiale som stemmer overens med din virksomheds strategi og positionering ifht. konkurrenterne.

Eksempel:

Du finder ud af at prisen er ligemeget men at dine kunder sætter stor pris på grundig rådgivning og service.

>>>

Du forfatter reklame tekst som: "Hos DNA solutions har vi de nyeste systemer på markedet, og tilbyder samtidigt kompetent rådgivning og sparring i forbindelse med opsætning af nye systemer."

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Skrevet kl. 16:46

Jeg bliver lige nød til at fedte mig lidt ind hos dig Mike ;)

Er du manden der lige skulle komme med nogle beskrivelser ? ;)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:51

Det kan jeg godt Smile

Men hvis det skal være succesfuldt, så vil det være en super god ide at tænke over din konkurrencestrategi i forhold til dine konkurrenter på markedet. 

Send mig gerne en mail på: Mikeriess (snabel-a) me.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Skrevet kl. 19:17

Jeg er begyndt at opdatere oplysningerne i DNA kits, erhverv, og sprayhoveder :) Tag gerne et kig, og kom med lidt feedback.. korrekturen skal stadig rettes :)

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:53

jeg har iøvrigt også lagt mærke til - at dine produkter henvender sig til flere forskellige målgrupper.. måske vilel det være en ide - at lave en opdeling/ eller pakkeløsninger. f.eks. løsninger til den private / løsninger til den lille virksomhed og løsninger til større virksomheder....?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Skrevet kl. 11:59

Det vil jeg ikke ha, da ikke to kunder er ens, og det kommer an på hvad de har i forvejen af alarmsystem m.m. :)

Får kunden mulighed for at købe en pakke, bliver det noget rod når det skal monteres, da der er ting de ikke tager højde for, og de i andre tilfælde måske vil stå tilbage med når alt er opsat, og så vil de ikke betale for de produkter :)

Privatløsningen = Det lille kit til hjemmet for DNA, og Vali Deluxe for tågesikring :)

Erhvervsløsningen skal strikkes sammen til virksomhedens behov :)

Har i øvrigt opdateret en masse under produkter nu :)

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)