For lige at tage parraderne op med det samme, så er det min første hjemmeside, og jeg ved det kan være MEGET bedre, men hvis i ville komme med små input (på dansk, og ikke vulapyk), så ville jeg blive en utrolig glad mand!
jeg synes overordnet den er pæn. Jeg skal dog scrolle på en helt alm pæn stor skærm for at se den nederste del af billederne - hvilket er en klar ulempe
Tekster ville jeg få en tekstmand til at læse igennem for opstilling, komma osv.
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det faktisk sjovt du siger det med scroll, for min brors PC gør det også, men på begge PC'er herhjemme kan jeg se det hele :S (bunden af siden med nyhedsbrev er ikke synligt medmindre jeg scroller ned, men slideren kan jeg se i fuld størrelse)
Og ja, der kommer en tekstmand indover på et tidspunkt, skal dog lige finde en der kan gi mig et tilbud jeg ikke kan sige nej til (og finde pengene) :)
Pæn og proffi i looket, klart en af de bedre synes jeg.
Mangler I min verden en altoverskyggende ting nemlig hvad skal jeg når jeg er kommet ind på siden? købe online? Finde forhandler? eller skal jeg tilmeldes nyhedsbrevet?
Hvad koster produkterne eller hvor finder jeg ud af det? Og så skal der tekst på for at hjælpe lille Google med at finde ud af hvem den skal sende hen til dig.
Ved ikke helt om kategorien hvor behøves, når der ikke sker mere under fanen.
Pøj Pøj med produktet der ser hammerfedt ud og meget relevant nu om dage. :-)
Produkterne kan jeg ikke sætte priser på, da de bliver strikket sammen til hver enkelt :) Til private er der dog lidt priser, og dem kunne jeg jo overveje at smide på siden :) Tak for rådet!
Siden er egentlig mest tiltænkt produkt fremvisning, dvs der skal ikke være noget køb fra siden (endnu, dog kunne jeg måske godt overveje en lille menu på privatsiden hvor man kunne vælge størrelse på det kit man ønsker, og så kunne købe der) men til erhverv er det som sagt noget andet, da der også skal serviceaftaler osv på siden :)
Menuen "Hvor" er nu mere som information til hvor i Verden det findes.. kunne ikke lige lure hvor jeg ellers skulle gøre af den :(
Kom frisk med flere indput!
AIDA kender jeg ikke lige til :) forklar gerne nærmere :)
William : Tja du har nok ret.. det vil lave siden lidt mindre kan man sige :) Hvordan man lige gør det på en Joomla/K2 side, har jeg dog ingen jordisk ide om :) Men jeg har heldigvis en fin support der måske kan klare det for mig :)
Jeg kunne godt tænke mig en "Hvad er...." Eller "Sådan bruges..." i menulinjen. Jeg brugte lidt tid frem og tilbage, før jeg opdagede at det var på forsiden, ved at klikke på et link, hvad det var du lavede.