Hej. |
Ikke en eneste ? :)
Hej. |
Ja jeg har skrevet et blogindlæg om At vinde kundens tillid Måske kan du bruge det ? : http://optimersalget.dk/vind-kundens-tillid/ |
Er udfordringen hvad du skal gøre når de ringer til dig for at købe din ydelse ? Ellers misforstår jeg nok bare dit indlæg :) |
Konkret kan du jo i tlf lægge vægt på at få spurgt kunden helt ud om problemet. Når du har et overblik på problemet kan du gi kunden nogle bud på hvordan du vil løse det. Så får i en samtale igang og du skal naturligvis kun love kunden at løse hans problem, hvis du rent faktisk KAN løse det. Det kan være nødvendigt at sige fra ellers kan det gi dig problemer. Tilsidst når i har haft en god samtale fortæller du kunden prisen, og spørger efter ordren. Altid altid spørg efter ordren. Ala:"hvornår vil du gerne ha mig til at løse opgaven, i næste uge ?"Mange ordrer blir tabt fordi sælgeren ikke får spurgt men afventer kunden lukker salget. Og så løber det ud i ingenting.
|
Brug AIDA modellen. Jeg kan nok også hjælpe dig med at få flere af de fine kundehenvendelser også :) Ring til mig hvis du vil have basics. |
Hej alle.
Mvh. |
Hej Kristian, på et tidspunkt spurgte en anden om det samme, hvor der blev delt en masse tips om området. Jeg gav også en del råd med på vejen. Du kan se indlægget her http://www.Amino.dk/forums/t/218206.aspx Mvh. Lasse - Pro-speciale |
Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk
Hej Lasse. Tusinde tak for linket - vil helt sikker læse det i gennem. mvh. |