Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med ønske om sælge til resten af verden..på sigt!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger råd og vejledning om hvad man  burde være opmærksom på, når man har et ønske om at sælge til andre lande på sigt ?

Jeg har endnu ikke startet min dansk webshop, men tænkte det ville være klogt at tage højde for "udvidelses" muligheder fra starten.

Som dansk webshop, hvilke land kan jeg forvente at sælge produkter til (dansker priser er høje så det kan ikke sælges til alle lande!).Grunden til jeg spørger om det, er for jeg kan bestille de relevante domænenavne før start.

Jeg vil have tilknyttet en facebook faneside webshoppen, Skal jeg have en eller flere fanesider, for hvert lande jeg sælger til ?

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:10
...
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Motivation:

Jeg søger råd og vejledning om hvad man  burde være opmærksom på, når man har et ønske om at sælge til andre lande på sigt ?

Jeg har endnu ikke startet min dansk webshop, men tænkte det ville være klogt at tage højde for "udvidelses" muligheder fra starten.

Som dansk webshop, hvilke land kan jeg forvente at sælge produkter til (dansker priser er høje så det kan ikke sælges til alle lande!).Grunden til jeg spørger om det, er for jeg kan bestille de relevante domænenavne før start.

Jeg vil have tilknyttet en facebook faneside webshoppen, Skal jeg have en eller flere fanesider, for hvert lande jeg sælger til ?

Hej 'Motivation'

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke koncentrere mig så meget om markeder i udlandet endnu.

Brug istedet din energi på det danske marked og få din webshop op og køre i Danmark. 

Her vil du få nogle erfaringer, som du kan drage nytte af senere hen, når du skal udvide til andre markeder.

Når du har skabt dig et fundament for din webshop i Danmark, vil du have en omsætning og værdifuld erfaring, som du kan drage nytte af senere.

Jeg håber det kunne hjælpe dig lidt på vej..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)