Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen prøver at ødelægge min SEO ? Muligvis en konkurrent

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har på det sidste fået mange, mange backlinks til min hjemmeside, af en eller anden ukendt grund. Trafikken er steget lidt og det samme med indtjeningen..

Men eftersom jeg bruger MarketSamurai kan jeg se at min side pludselig har er steget fra omkring 400 backlinks til 14.000!! på bare 2 dage. Igen idag kigger jeg og nu næsten 17.000 backlinks.. 

Som så mange andre er jeg da nysgeri hvor alle disse links stammer fra? Jeg tjekker lidt på Searchmetrics - Kan se de seneste links er for nogle dage siden på engelske /amerikanske og tyske hjemmesider.. Jeg har ihvertfald ikke selv lagt bare ét af dem..

Hvordan kan det være? Er der en konkurrent som vil ødelægge min hjemmesides SEO ? En slags SEO ATTACK, eller hvad man kan kalde det, for at han muligvis håber at Google straffer min hjemmeside?

Kunne godt bruge lidt hjælp. Skal jeg bare lade som ingenting, eller kan man gøre noget?

Mvh Stefan Smile

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 06:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

du skal hurtigts muligt fortælle Google med disavow at du ikke kender til de links

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Oct 13
Skrevet kl. 09:40

Tak for svaret..

Ved dog ikke rigtig hvordan jeg bruger disavow, og er bange for at fjerne alle de gode links, så hvad gør man?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:50

stefanW:
Men eftersom jeg bruger MarketSamurai kan jeg se at min side pludselig har er steget fra omkring 400 backlinks til 14.000!! på bare 2 dage. Igen idag kigger jeg og nu næsten 17.000 backlinks.. 

Det kan sagtens bare være et enkelt sitewide link på et domæne, der giver det antal.

Når du har fundet ud af hvilket domæne det er går du ind i GWT og laver disawov, for det ene domæne. Husk at de 17000 links ikke vil forsvinde i Market Samurai, men Google vil derimod ikke tælle dem med.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 10:15

Jeg oplevede det samme med min side http://billig-ps4.dk 

Jeg indsendte samtlige links til Google Disavow få dage efter, og det har hjulpet. 

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Oct 13
Skrevet kl. 10:19

Irriterende at andre skal prøve at ødelægge ens side, hvis man måske ligger bedre i søgeresultaterne.

Det værste er at det et så nemt at gøre ved andre. 

Hvor mange links indsendte du? Ved ikke hvordan jeg finder alle de nye domæner med spamm links

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:25

stefanW:
Irriterende at andre skal prøve at ødelægge ens side, hvis man måske ligger bedre i søgeresultaterne.

Nu ved du jo ikke om det er nogen der prøver at ødelægge noget, det er indtil videre bare noget du tror. Der kan jo være en der ved en fejl har lavet en sitewide link til din side.

stefanW:
Hvor mange links indsendte du? Ved ikke hvordan jeg finder alle de nye domæner med spamm links

Kig i Webmastertools, der kan du se hvilke links Google har fundet til de website.

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Oct 13
Skrevet kl. 10:27

Thomas du mener altså at det muligvis er en side som gør alt dette? Forstår bare ikke helt hvordan én side kan give så mange backlinks..

Men lagde mærke til mit link var spredt masser af gange på eswarm . com

Hvor skal jeg så skrive det link henne, forstår ikke rigtig :(

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:33

stefanW:

Thomas du mener altså at det muligvis er en side som gør alt dette? Forstår bare ikke helt hvordan én side kan give så mange backlinks..

Men lagde mærke til mit link var spredt masser af gange på eswarm . com

Hvor skal jeg så skrive det link henne, forstår ikke rigtig :(

Et domæne har 17000 undersider. Denne laver et link i footeren til dig. Dvs. nu er der 17000 sider på det domæne der har link til din side.

Dvs. du kan blive af med dette link ved at gå ind i Google Webmaster Tools og lave en disavow. Dette kan du Google hvordan man gør, det er rimelig simpelt.

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Oct 13
Skrevet kl. 10:33

Fandt ud af jeg ikke havde bekræftet min hjemmesider under Google webmaster tool.. Men er gjort nu.

Under: Links til dit website - Der står : Ingen tilgængelige data. (Hvorfor ikke?)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)