Sidste år tjente jeg lidt penge ved siden af mit studie ved at lave nogle hjemmesider og sælge nogle produkter via min lille webshop. Jeg vil gerne berette dette på skat.dk, men jeg ved simpelthen ikke hvordan man gør(!).
Jeg ville have troet at jeg skulle redigere årsopgørelsen for 2013, men det kan ikke lade sig gøre før marts i år. Så hvor gør opgiver jeg mit overskud?
Tak for jeres svar. Mit CVR blev lukket i slutningen af år 2013. Så jeg har både noget privat overskud som jeg vil indmelde, og enkeltmandsvirksomheds overskud.
Men jeg savner stadig et link/guide til hvor jeg kan gøre dette? Er det på skat.dk under..? :-)
du beder skat om udvidet via telefon eller log ind og brug kommunikation men check lige, at du ikke allerede kan se at du har det ved at se f.eks det forskud der ligger for dig når du logger ind, for normalt får man det når man har cvr - men ikke første år
ja du skal forskudsregistrere for 2014 (og selvangive 2013 hvor forskud jo er lidt sent )
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
log på og brug kommunikation -der går godt nok nogle dag, men du kan alligevel ikke indberette selvangivelse før i marts og forskud kan vel vente et par uger - så slipper du for telefonen i alle fald
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER