Men hjemmesider - det kan jeg hjælpe dig med. Ud fra hvordan www.woerk.dk ser ud så er det nok parallax effekten (med billederne som glider med ned) som du gerne vil have på din hjemmeside.
Jeg ejer et hjemmesidebureau, hvor vi laver hjemmesider primært til mindre virksomheder og iværksættere - simpelt, professionelt og billigt.
Du kan se priserne på hjemmesider på forsiden: http://brandbyhand.dk/ eller skrive til mig på ebbe@brandbyhand.dk, hvis du vil vide mere.
Jeg kan helt sikkert lave din nye hjemmeside. Jeg åbnede min virksomhed i lørdags, så jeg har ikke så mange referencer at vise, men jeg har flere års erfaring indenfor emnet. Som det tidligere er blevet nævnt skal det være en hjemmeside med parallax-effekten, og det kan jeg selvfølgelig også klare.
Du kan selv se min egen hjemmeside her: Snæver Media, og den minder jo en lille smule i opsættet som det du efterspørger. Men du skal være velkommen til at sende mig en mail til kasper@snaevermedia.dk, hvis du vil høre lidt mere fra mig.
Og mht. om du selv kan opdatere billederne, så vil jeg selvfølgelig sætte dig ind i systemet så du selv lærer det - det er slet ikke så svært! :-)
Ha' en fortsat god dag.
Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!