Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - er dette idioti eller smart?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg arbejder stadigvæk på at optimere denne hjemmeside i henhold til brugervenlighed.

Derfor ville jeg høre, om mit nyeste påfund er smart eller total unødvendigt og dumt? - Ved ikke så meget om, hvordan andre bruger internettet. Jeg tænker bare at i længden er det irriterende at skulle scrolle/ruller op og ned af en hjemmeside for at komme videre.

Har derfor prøvet at integrere en form for "menu" i bunden af siden. Er det smart eller total unødvendigt? - havde forestillet mig at gøre det på forsiden og ved "installatør-siden" og nedestående side. Hører meget gerne fra jer - også hvis der skulle være andet, som kan forbedres.

http://www.babykald.dk/babyalarm-institutionen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Det er jo meget subjektivt hvad man synes, men jeg synes personligt at det kan virke lidt rodet. Ihvertfald når man ser det i forhold til resten af designet på din hjemmeside. Der er meget tekst og mange forskellige layout (1 columm, 2 columm osv) hvilket godt kan skabe lidt forvirring.

Jeg tror med fordel at du kunne gøre dit design "boxed" i stedet for "fullscreen" sådan at det hele bliver lidt mere overskueligt - så kunne det sikkert godt fungere. For det kan Cleanium theme godt såvidt jeg kan se. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Tanken er ikke dum, men de bør måske være lidt mindre.

Jeg vil anbefale dig at kigge på opstillingen af billeder, tekst og især luften. Du har meget luft i din header inden du kommer ned til det reele indhold. Teksten til din menu i bunden har også meget luft ned til den pågældende boks. Man skal ikke være bange for at bruge luft, men nogengange går det ud over indholdet og brugervenligheden.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback. I nævner alle sammen lidt det samme emne og jeg giver jeg fuldstændig ret, problemet er nok bare at jeg ikke selv kan finde ud af, at ændre i tema-filerne, så de "spaces" bliver fjernet. Det hele skal måske være lidt mere kompakt, tænkte også på at ændre skriften og tilpasse størrelserne lidt bedre, så det hele kan blive mere sammenpresset istedet for det flyver lidt rundt omkring.

Boxed layout ser ikke rigtig ud til at afhjælpe problemet - har prøvet det igen.

Men takker mange gange for jeres fine svar, jeg sætter virkelig pris på det.

Venlig hilsen,

Michael

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo eventuelt implementere en "rulle"-menu, som følger med når man scroller ;)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan man selvfølgelig også. Men skal helst ikke have alt for mange smarte "gadgets" på siden. Den skal forblive så simpel, ligetil og hurtig som mulig.

Men takker for dit forslag. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)