Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 dag tilbage! (medmindre du ser det hurtigere end beregnet)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :-)

Jeg "arbejder" - ligesom mange af jer - meget af tiden fra jeg er vågen til jeg dejser om af træthed. Arbejder på at blive bedre og bedre, så jeg kan leve af det - og der også bliver plads til den der "Work/Life" balance jeg endnu ikke har været i stand til at "hacke". 

Jeg tror det kræver overmod at dele en video med Nik og Jay på en iværksætterportal, hvor testosteron-niveauet tit er så højt at selv Chuck Norris må have svært ved at kunne følge med engang imellem. 

Alligevel vover jeg mit overmod, da fristen er ved at løbe ud:

• INDEN onsdag den 5. februar, 2014 (Næsten kun 1 dag tilbage!)

Den dag er festen slut. I hvert fald hvis du vil have alt det her for kun 290,- plus moms:

• 1 måneds Amino Plus (gælder kun hvis du ikke er det i forvejen)
  • Bogen Iværksætter til jeg dør 2.0 (En spritny fysiske version - og tilsendt gratis)
  • E-Pusher 2.1 (Også fysisk og tilsendt gratis)

Jeg aner ikke om bøgerne er indbundne eller paperback endnu. Uanset hvad, er E-Pusher jo som en erfaren og vidende aldrende dame -  som ligesom jeg selv - og spækket med brugbar viden, bare at for E-Pusher er det lykkedes at tjene penge. 

"Iværksætter til jeg dør" er en ny og helt revideret udgave, som kun kan være spændende for alle med iværksætterånd.

Grunden til jeg promoverer det, er at jeg synes det vil være synd for de mange nye iværksættere at gå glip af dette tilbud hvor tidsfristen er ved at løbe ud.

Bagmændene bag E-Pusher aner intet om det her.

Fordele ved at være Amino Plus medlem:

Der er også et nogle supergode e-bøger inkluderet i et Amino Plus-medlemsskab.

Den ene er af Christina Klitsgaard. Det er en meget kort og velformuleret bog, som beskriver hvordan du bedre kan sælge via E-mail. Jeg har læst den, men ikke praktiseret det nok endnu - så vær sød at bære over med at mine evner dér ikke når underviseren til sokkeholderne. Jeg mener at huske at en gut, der hedder Morten Vadskær har betegnet E-mail marketing som "gratis penge". Og det er der jo nok noget om. Han har skrevet bogen Konverteringskarma, som også er gratis for Amino Plus medlemmer.   

Se tilbuddet her.

Jeg vil tilbage til tidsfristen, som fik mig til at tænke på den her skønne video af Nik og Jay: "En dag tilbage"

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)