Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er blevet snydt.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder til du har været svært uheldig. Jeg har haft gode oplevelser med flere fra Amino, b.la. Mickey fra Italarm. Ham har jeg købt en computer hos. 

Jeg kan kun anbefale at man klikker lidt rundt på de forskellige profiler for at få en fornemmelse af, hvor seriøs en Aminoer man har med at gøre. 

Jeg er også stødt på en person der virkede seriøs, men som viser sig ikke at leve op til hvad han lovede. Hans profil er heller ikke så gennemført, så allerede der var jeg på vagt. jeg har ikke tabt andet end tid på ham, fordi jeg var ret skeptisk med det samme. 

Men lidt underligt at man ikke "må" skrive om de dårlige oplevelser man har med nogle af de useriøse Aminoere eller det må man godt, man må bare ikke nævne deres navn! 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:19

Yes tusind tak..:) det var da dejligt at høre.. og jeg har på helt sammen måde med dig. jeg har læst rigtige mange af dine indlæg, da jeg synes du skriver godt..

og det gør nok også meget, som du selv siger. at man følger sig tryg den vej.. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:25

Har du ikke navn og adresse på vedkommende, så kan du evt tage ud og besøge ham, på diplomatisk vis naturligvis og måske få dit tilgodehavende retur. Han bliver nok træt af at have dig rendende i tide og utide såfremt man har muligheden for dette, specielt hvis det drejer sig om et større beløb.

Alternativ kan du jo sende ham en faktura på dit tilgodehavende, som han ikke har leveret, hvis han så ikke betaler pengene retur kører du en inkassosag (kender en der gør det gratis for dig hvis det skulle blive aktuelt)

Held og lykke med det.

Mvh

FRank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 20:28

Uden tvivl der er mange seriøse og dygtige iværksætter herinde, og kunne sagens finde på at få løst problemer igennem denne kanal, jeg skal nok bare være bedre til at se mig for.. Jeg ville ikke udstille navne, men kan sige ham den ene der snød mig havde lige oprette sin profil, og der burde jeg nok være lidt mere skeptisk, men han kunne det med ord også var jeg solgt :)

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 20:41

cecilie krogh :
men jeg må sige, mange gange er jeg nervøs for, folk tænker ohh det er et fupfirma, fordi hun vil have dækket udgifterne. (Det kan jeg også godt forstå, hvis de gør) men jeg har også bare prøvet det den anden vej. at man så  heller ikke har set nogle penge, når produktet er leveret. 

Det tror jeg ikke du skal være bange for. Jeg har personlig aldrig oplevet en kunde, der har brokket sig over vores betingelser med 20% forudbetaling. Med en hjemmeside til 20.000 kr er det 5.000 kr + moms i forudbetaling. Vi var også bange for, at det ville skræmme kunder væk, men det er aldrig sket.

Faktisk har vi fået langt bedre kunder og lettere ved at skaffe dem siden vi satte priserne gevaldigt op samt lavede bedre betingelser for os selv. Vi oplevede at det var meget nemmere at overbevise folk om vores seriøsitet, når kunden ikke skulle have forklaret, hvordan vi kunne gøre det så billigt.

Med hensyn til at blive snydt, så er det jo aldrig rart. Jeg har ikke selv prøvet det endnu, men jeg er klar over, at det kan ske når som helst - Også på Amino. Derfor prøver jeg at få en så god kontakt som muligt med folk, så jeg lettere kan vurdere risikoen og tage de nødvendige skridt imod at minimere den. Jeg har sagt nej til kunder før (også kunder som står klar med en masse penge), men jeg vil hellere sige nej med det samme, hvis jeg føler at kunden/sammarbejdspartneren vil kunne blive besværlig. Et eksempel var en kunde, som var rigtig flink og vi var ude og drikke kaffe et par gange for at diskutere et projekt. Men vi kunne simpelthen ikke blive enige om betingelserne, da han havde en anden tilgang til det juridiske (mange betingelser der i min mening gjorde det for uoverskueligt/forvirrende samt tog fokus fra tillid og projektet). Det er altid ærgeligt at sige nej til kunder, men det sparer også en for mange ubehagelige oplevelser, hvis man er forsigtig, når man ikke er helt tryk med en kunde.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)