Det er en rigtig god ide, at opsætte et pre-launch site (som du allerede har gjort) inden det fulde site går i luften. På den måde har du chance for at skabe lidt "hype" omkring dit produkt/service, samt indsamle kontaktoplysninger på interesserede personer. Derved har du allerede en database over potentielle kunder, når dit endelige site står klar.
Jeg har selv gjort det samme med www.sponsordb.dk som går endeligt i luften til april. Jeg har tilmed kørt lidt AdWords kampagner og Facebook ads, for at undersøge markedspotentialet. Jeg har i skrivende stund indsamlet et 3-cifret antal mailadresser, og har løbende haft dialog med personerne bag. Det bringer mig frem til den næste - og måske største - fordel; nemlig at du har mulighed for at sparre med disse personer, som meget gerne vil være med til at "udvikle" dit produkt/service. På den måde sikrer du, at dit færdige produkt er tilpasset målgruppen bedst muligt.
Det er nok en god ide, men jeg må sige videon er lidt underligt i mine øjne :) Jeg kan se pointen i den, men kan ikke lige se hvorfor det skal være en hund :)
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.
Jeg har selv skravet reklamen og det er første gang og har absolut ingen erfaringe med det.
hunden er med for at lave lidt sjov og gøre det nemmer at fortælle budskabet, glemmer du konens fødselsdag så ryger du ind på sofaen og hunden kommer op i sengen ;)
næste gang vil jeg komme med ideen og lade Professionelle finpudse det
skal lige siges min tv udgave er med de rigtige stemmer og vare kun halv tid