Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop? - voksenbutik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa... Der var engang en herinde der tilbød billigwebshops. bland ref var voksenbutik.dk

Er du her stadig, så send mig en mail på info@studieogelevjob.dk 

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 21:36

Nu var det dog ikke mig, så undskyld jeg hopper ind, men kan se at voksenbutik.dk er bygget over en osCommerce løsning.
Vi har god erfaring i opbygning af online butikker på osCommerce platformen. Så hvis vedkommende ikke selv melder sig, må du gerne sende mig en e-mail, så vil jeg se om jeg kan hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Johnny R. Christensen

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:16

En OsComerence koster 2000kr for en opsætning hos mig hvis du skulle mangle en til at lave det Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:47

Husk, en standard installation af en osC webshop indeholder sjældent alle de funktioner du skal bruge. Du bliver nødt til at finde ud af hvilke funktioner din shop skal have, og få de "contributions" installeret med i samme moment. Selve "råmodellen" af osC webshoppen kan du få installeret for 400 kr. Men det er desværre alle tillægsmodulerne der ofte er tunge efterfølgende. Når det så er valgt, skal du have designet din webshop, der findes også contributions til dette, men de giver kun mulighed for at ændre farver osv. din butik bliver altså yderst trist og ualmindeligt standard (Det har dog også sine fordele)

Men kig evt. på templatemonster, og find et design du syntes er flot, og få det så implementeret i din shop. Denne proces er sjældent helt problemfri, og koster ofte et par tusinde. Alternativt, kan du også få designet dit eget layout

Jimmy

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:31
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)