jeg har en spøsmål til dig er det lovligt at sælge til Festival gester uden for Festival på offentlig grund. der bliver selvfølig betalt SKAT af overskudmoms osv. men er det lovligt???
Roskilde Festival vil pålægge dig en afgift for ulovligt salg på 3,500 inkl en udsmidning -oveni vil politiet give dig en bøde hvis du bliver taget og den bliver stor. kan hurtigt blive + 10k
Roskilde Festival vil pålægge dig en afgift for ulovligt salg på 3,500 inkl en udsmidning -oveni vil politiet give dig en bøde hvis du bliver taget og den bliver stor. kan hurtigt blive + 10k
Det gør de vel ikke, så længe det ikke sker inde på festivalpladsen?
Det er lovligt, men du skal have tilladelse fra kommunen, og det koster penge (nogle tusinde kroner, det er forskelligt fra kommune til kommune). Men kontakt kommunen, de kan sikkert fortælle dig om regler og priser for den specifikke kommune.
Det gør de vel ikke, så længe det ikke sker inde på festivalpladsen?
Jeg indrømmer bare, jeg misforstod det, men ville stadig lægge en kommentar :-)