Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er Lotto 24 - spørger en sur far.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk.Jensen:
Men ja, lad os lave endnu en hetz mod Lotto24

Hvem OS ?? Og har du i det hele taget læst, hvad jeg har skrevet ?

Jeg kan ikke genkende noget af det du skriver i forhold til mine børn, som begge er over 18.

Mvh. John

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

John J:

Lige for en god ordens skyld, så har min datter aldrig været inde på den omtalte hjemmeside, hvilket også fremgår af teksten ved frameldelse:

"Har du ikke selv tilmeldt dig?" Altså må der være en procedure, der bringer brugeren i denne knibe. Der er desuden oprettet et password til hendes profil, som hun aldrig selv har brugt nogen steder.

Nej men så har hun været inde på noget Orville media og sige "ja tak, jeg vil gerne have *en eller anden dyr ting* til 1 kr." og derefter skrevet sin e-mail og sine kort oplysninger. Der er kun en der er ansvarlig for at læse det med småt.

John J:
Som jeg også før har skrevet, så ligger denne forretningsførelse lysår fra min moral - måske bare mig, der er skruet forkert sammen.

Jeg er ikke uenig. Men derfor er det ikke ulovligt at tænke sig om 2 gange, inden man skriver og trykker ja til alt.

John J:

Det kan man læse mange bøger om i bagklogskabens klare lys. Men igen, MORAL

(svaret er virkelig en stor hjælp, jeg giver dig fem stjerner)

Så længe der da bare kom et strejf at klogskab ud af det, er pengene da ikke helt spild.

Mvh.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smider håndklædet.

Mere godtroende fjols end mig skal man lede længe efter.

/John

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes der måtte være noget lovgivning også i forhold til at skrive med småt. Specielt unge er voldsomt lette at lokke og må jo slet ikke binde sig til noget hvis de er under 18 - hvad der vel så måske også burde være en pligt til at være opmærksom på. Hvis det som står med småt er lige så vigtigt som det der står med stort, så burde der være krav om samme størrelse - jeg er helt enig John J - at liste abonnementer igennem ved at skrive med småt er ikke godt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk.Jensen:
Men ja, lad os lave endnu en hetz mod Lotto24, blot fordi der findes folk - der ikke kan læse de ting de accepterer, og pga. forældre der har børn der ikke tør indrømme de ting de tilmelder sig.

?????

Efter venlige, men bestemte henvendelser er pengene nu returneret.

/John.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)